Maseczka żeń-szeniowa z Vipery...

1. Data: 2002-11-02 14:23:41

Temat: Maseczka żeń-szeniowa z Vipery...
Od: "sheba" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kilkanaście postów temu ktoś wspominał o maseczce żeń-szeniowej z Vipery....
Co to za cudo? Myślałam, że Vipera ma tylko kolorówkę w swojej ofercie. Fakt
faktem, ten ktoś napisał, że nieźle działa, więc chce się dowiedzieć czegoś
więcej. Do jakiej jest cery? Co ma robić? Podejrzewam, że Vipera jest b.
tania, więc możnaby spróbować...

--
sheba 19

1. Data: 2002-11-02 14:39:43

Temat: Re: Maseczka żeń-szeniowa z Vipery...
Od: "ID" <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sheba" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> Kilkanaście postów temu ktoś wspominał o maseczce żeń-szeniowej z
Vipery....
> Co to za cudo?

No wlasnie- ja sie spotkalam tylko z maseczka zen-szeniowa Sorai i
Herbapolu. Czy ktos ma jakies wlasne doswiadczenia z powyzszymi?

IDa

1. Data: 2002-11-02 17:56:56

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kilkanaście postów temu ktoś wspominał o maseczce żeń-szeniowej z
Vipery....

Ja pisałam o tej maseczce, niestety, póki co, nie udało mi się jej nigdzie
kupić, a panie w drogeriach patrzą na mnie dziwnie ;-)
Ale, nie ustaję w poszukiwaniach :-)

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Dobrze widzi się tylko sercem. Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu
(A. Saint-Exupery)

1. Data: 2002-11-02 20:58:21

Od: "Marta Sz" <m...@a...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja pisałam o tej maseczce, niestety, póki co, nie udało mi się jej nigdzie
> kupić, a panie w drogeriach patrzą na mnie dziwnie ;-)
> Ale, nie ustaję w poszukiwaniach :-)

Misiaczko natchniona Twoim zachwytem odnosnie tej maseczki pytalam o nia w
aptece. Pani odpowiedziala, ze owszem ma ale akurat jej sie skonczyla i
powinna byc w przyszlym tygodniu.
Apteka Pod Kalina na Klinikach - Wroclaw.

Marta

1. Data: 2002-11-03 13:37:54

Od: "sheba" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja pisałam o tej maseczce, niestety, póki co, nie udało mi się jej nigdzie
> kupić, a panie w drogeriach patrzą na mnie dziwnie ;-)
> Ale, nie ustaję w poszukiwaniach :-)

....ale wydaje mi się, ze ktoś pisał o świetnym działaniu tej maseczki...
więc jeśli Ty jej jeszcze nie miałaś to pewnie nie o twój post mi
chodziło...:)

--
sheba 19

1. Data: 2002-11-03 16:45:32

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ....ale wydaje mi się, ze ktoś pisał o świetnym działaniu tej maseczki...
> więc jeśli Ty jej jeszcze nie miałaś to pewnie nie o twój post mi
> chodziło...:)

Ech. No właśnie ja pisałam, że jej używałam i działała na mnie genialnie,
ale, później jakoś nie mogłam jej kupić.

1. Data: 2002-11-03 22:49:33

Od: "sheba" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ech. No właśnie ja pisałam, że jej używałam i działała na mnie genialnie,
> ale, później jakoś nie mogłam jej kupić.

Aaaaaaa.... no to rozumiem :). Więc jeśli miałaś już tą maseczkę możesz
chyba powiedzieć do jakiej cery jest przeznaczona i jakie ma działanie....
Jeśli nada się dla mnie to poszukam może u siebie...

--
sheba 19

jak nabrac ciala?
Kometyki w ciąży.