Masło vs Margaryna

1. Data: 2010-04-05 08:08:59

Temat: Masło vs Margaryna
Od: Daniel Stalica <d...@s...info> szukaj wiadomości tego autora

"Na wyjaśnienie roli tłuszczów roślinnych i zwierzęcych w zagrożeniu
miażdżycą poświęciłam cztery lata pracy, przestudiowałam ponad 600
publikacji z różnych ośrodków naukowych z całego świata. I aktualnie nie
mam cienia wątpliwości, że hipercholesterolową teorię miażdżycy
wymyślono w celu zdyskredytowania tłuszczów zwierzęcych i wprowadzenia
do diety ludzi znacznie tańszych olejów roślinnych oraz margaryn.
Rozmowa z prof. Grażyną Cichosz"

Więcej na:

http://wyborcza.pl/1,75480,7717475,My_chcemy_masla_a
_nie_margaryny.html?as=1&startsz=x

--
Kominy izolowane, sklep internetowy: http://twojkomin.pl

2. Data: 2010-04-05 10:29:32

Temat: Re: Masło vs Margaryna
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Daniel Stalica" <d...@s...info> napisał w wiadomości
> [...]
> w celu zdyskredytowania tłuszczów zwierzęcych i wprowadzenia do diety
> ludzi znacznie tańszych olejów roślinnych oraz margaryn. Rozmowa z prof.

Ciekawy material, oby wiecej takich... Wprawdzie nie raz temat byl juz tu i
owdzie przerabiany, ale najwidoczniej producenci margaryny maja wieksza sile
przebicia, co widac na... polkach. Trudno znalezc w sklepach dobre,
prawdziwe, niepodrabiane maslo. Przyznam, ze od zawsze jestem "wierna"
wlasnie prawdziwemu maslu i nie wyobrazam sobie, zeby bylo inaczej. Na
szczescie w moim miescie, gdzie jest producent bardzo dobrego masla, nie ma
problemu z jego kupnem. Jakby co, to mam rowniez dojscie do naturalnego,
wiejskiego, najbardziej prawdziwego masla :)

Podoba mi sie zdanie: "..lekarze mają za zadanie generowanie zysków dla
farmacji, a nie leczenie pacjentów." I to jest prawda najbardziej bolesna.

Iwona

Poszukiwany Laryngolog w Rzeszowie.
Rak - mówić czy nie.
alkohol a zdrowie