Re: Drogi Robakksie... Drodzy grupowicze!

1. Data: 2010-04-05 14:18:24

Temat: Re: Drogi Robakksie... Drodzy grupowicze!
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Artur Bross" <a...@v...pl>
news:hpcd7h$hiv$1@news.onet.pl...

> [...]
> zaśmiecanie interesującej niegdyś grupy wpisami pokroju Robakksa jest smutne, w
porywach
> oburzające; ludzie trafiający na forum mogą odnieść wrażenie, że toczą się tutaj
zacięte dyskusje,
> kiedy w rzeczy samej, rozmawia się tutaj o NICZYM.
>
> Co gorsze, niektórzy podejmują próby udowodnienia swoich racji, jednak wszystko to
spełza na
> niczym - "wiedza" Robakksa jest bowiem ABSOLUTNA i wznosi się ponad wszystko inne.
>
> To taki drobny apel do grupowiczów: oczyśćcie grupę z głupoty. Jeśli ktoś tłumaczy
Wam coś w
> sposób niezrozumiały, to znak, że właśnie robi Was w konia.
>
> Ten post powinien być pewnie dłuższy, jednak wierzę, że zainteresowani pojmą sprawę
w mig, innych
> odsyłam pod "Jan Popko", samego zaś Robakksa pozdrawiam.

Witam!
A to już są "metody zdobywania władzy" przez alefickie tałatajstwo.
1. Harcownik ubiera nieprzemakalną skórkę i gumowe rękawiczki.
2. Zaczaja się i z doskoku rzuca gównem w Człowieka.
3. Następnie spier dala po angielsku, ale smród zostaje. :-)
pozdrawiam,
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~ c:psf,psm | apm
miłośnik mądrości i nie tylko :)

2. Data: 2010-04-05 15:33:41

Od: "Gabriela" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Naprawde jesteś niesamowcie nudny szanowny Robakksie i utożsamiam się z
wypowiedzią Artura Brossa

Artura pozdrawiam-ciebie nie

Gabriela

3. Data: 2010-04-05 18:26:44

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gabriela" <g...@w...pl>

> Naprawde jesteś niesamowcie nudny szanowny Robakksie i utożsamiam się z
wypowiedzią Artura Brossa

> Artura pozdrawiam-ciebie nie
>
> Gabriela

A Ty jesteś śmieszna i zaczepna. Zrobiłem ten crosspost, bo Artur
obgadywał za plecami kogoś, a mnie się to nie podoba.
Jeśli takie rzeczy Cię rajcują - to po prostu mamy różne poczucie
kultury osobistej, godności i różną moralność.
Wiesz jak Artur podsumował swoje wystąpienie?
"taplanie się w rynsztoczku" - hehe
piękne - co nie? :)
Pozdrawiam Was oboje oraz mojego starego znajonego z psf Neliusa,
który okazał się świetnym obserwatorem i odważnym Człowiekiem. :)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

Masło vs Margaryna