Biegunka, wymioty, gorączka

1. Data: 2010-04-05 14:28:19

Temat: Biegunka, wymioty, gorączka
Od: "JP" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczów

Proszę o pomoc, od kilku dni u mojego 5 letniego synka występują
dolegliwości jak w temacie. Tak naprawdę to w pierwszy dzień występowania
czyli w czwartek było to mocno nasilone. Poźniej przez kolejne kika dni tak
jakby ustepowało. Dzisjaj jednak nasiloło się ponownie. A nie dodałem
jeszcze że towarzyszy temu napadowy skurczowy ból brzucha. Moje pytani ejest
co mogę mu podać , czy może od razu iśc do lekarza. Z góry dziekuje za
informacje

Jacek

2. Data: 2010-04-05 17:02:36

Temat: Re: Biegunka, wymioty, gorączka
Od: skalski <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Kwi, 16:28, "JP" <j...@a...pl> wrote:
> [...]
> co mogę mu podać , czy może od razu iśc do lekarza. Z góry dziekuje za

bm.rotawirus? na pogotowie !
btw. następnym razem sam spróbuj przetrwać z biegunką, wymiotami i
gorączka przez kilka dni bez lekarza - DEBILU

3. Data: 2010-04-05 18:10:03

Od: "Jacek Buda" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

JP <j...@a...pl> napisał(a):

> [...]
> co mogę mu podać , czy może od razu iśc do lekarza. Z góry dziekuje za

Jesteś nie odpowiedzialny mówiąc bardzo kulturalnie
po 1 to choroba wirusowa
po 2 dziecku grozi odwodnienie

Po prostu brak słów

4. Data: 2010-04-05 18:10:56

Od: "Jacek Buda" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

JP <j...@a...pl> napisał(a):

> [...]
> informacje
>
> Jacek

Jesteś nie odpowiedzialny mówiąc bardzo kulturalnie

Re: Drogi Robakksie... Drodzy grupowicze!
Masło vs Margaryna
Poszukiwany Laryngolog w Rzeszowie.
Rak - mówić czy nie.
alkohol a zdrowie