Maszkara w telewizorze

1. Data: 2007-02-08 13:42:04

Temat: Maszkara w telewizorze
Od: "Przemysław Dębski" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Siedzę przed telewizorem, mam wyłączoną fonię i patrzę na maszkarę
którą widzę na ekranie.
Jest ochydna. Ogromna głowa, brak zębów, ogromny garb. Straszna
paskuda. O kurwa, wizję też mam wyłączoną a to jest moje odbicie w
szkle ciemnego ekranu.

2. Data: 2007-02-08 14:33:19

Temat: Re: Maszkara w telewizorze
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <v...@g...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

Dzwonić misiu do twojego chlebodawcy ?

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

% This is the RIPE Whois query server #2.
% The objects are in RPSL format.
%
% Note: the default output of the RIPE Whois server
% is changed. Your tools may need to be adjusted. See
% http://www.ripe.net/db/news/abuse-proposal-20050331.
html
% for more details.
%
% Rights restricted by copyright.
% See http://www.ripe.net/db/copyright.html

% Note: This output has been filtered.
% To receive output for a database update, use the "-B" flag

% Information related to '194.242.62.0 - 194.242.62.255'

inetnum: 194.242.62.0 - 194.242.62.255
netname: PKOBP-NET
descr: Subnet for Powszechna Kasa Oszczednosci Bank Polski S.A.
descr: Connected by ATM SA, NETIA and TPNET
country: PL
admin-c: TK13382-RIPE
admin-c: PJ840-RIPE
admin-c: PZ415-RIPE
tech-c: TK13382-RIPE
tech-c: PJ840-RIPE
tech-c: PZ415-RIPE
status: ASSIGNED PI
mnt-by: RIPE-NCC-HM-PI-MNT
mnt-by: PKOBP-MNT
mnt-lower: RIPE-NCC-HM-PI-MNT
mnt-routes: PKOBP-MNT
source: RIPE # Filtered

person: Tadeusz Kielak
address: Powszechna Kasa Oszczednosci Bank Polski S.A.
+ul. Pulawska 15, 00-975 Warszawa
+Poland
phone: +48 22 5218484
e-mail: t...@p...pl
nic-hdl: TK13382-RIPE
mnt-by: PKOBP-MNT
source: RIPE # Filtered

person: Pawel Jaskulski
address: PKO BP SA
phone: +48 22 5218488
fax-no: +48 22 5217365
e-mail: P...@p...pl
nic-hdl: PJ840-RIPE
mnt-by: PKOBP-MNT
source: RIPE # Filtered

person: Piotr Zak
address: PKO BP SA
phone: +48 22 5217441
fax-no: +48 22 5217365
e-mail: P...@p...pl
nic-hdl: PZ415-RIPE
mnt-by: PKOBP-MNT
source: RIPE # Filtered

% Information related to '194.242.62.0/24AS20778'

route: 194.242.62.0/24
descr: PKOBP-NET
origin: AS20778
mnt-by: PKOBP-MNT
source: RIPE # Filtered

3. Data: 2007-02-08 14:56:09

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Przemysław Dębski" <v...@g...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

> Dzwonić misiu do twojego chlebodawcy ?
>
> Na post po zbóju zaprosił
> P.D.

Albo inaczej - może napiszę komentarzyk odnośnie sytuacji, na blogu
Kazimierza Marcinkiewicza, on zdaje się też w PKO BP pracuje ? :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

4. Data: 2007-02-08 15:06:41

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Albo inaczej - może napiszę komentarzyk odnośnie sytuacji, na blogu
> Kazimierza Marcinkiewicza, on zdaje się też w PKO BP pracuje ? :)

A może jeszcze inaczej ... chyba TVN Uwaga, łyknąłby temat "Co ma do
powiedzenia Kaziu Marcinkiewicz, w temacie pracowników PKO BP wesoło
piszących z miejsca pracy. Czy takie zabawy nie stanowią jakiegoś zagrożenia
dla bezpieczeństwa sieci bankowej i pieniążków klientów ?" :)) Chyba by
łyknęli ? Jak sądzicie, droga grupo ? :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

5. Data: 2007-02-08 15:10:05

Od: Paweł Niezbecki <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski<p...@g...pl>

[...]
> [...]
> zagrożenia dla bezpieczeństwa sieci bankowej i pieniążków klientów ?"
> :)) Chyba by łyknęli ? Jak sądzicie, droga grupo ? :)

Myślisz, że Kazio zagrzeje miejsce w tym banku?
Nie soudzeu. Widziałeś, co napisał o Antonim Laserowe Oczy?
Od takich słów do czynów nie powinno być daleko. Nawet u niego.

Paff

6. Data: 2007-02-08 15:16:04

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Niezbecki" <s...@l...po> napisał w wiadomości
> [...]
> Nie soudzeu. Widziałeś, co napisał o Antonim Laserowe Oczy?
> Od takich słów do czynów nie powinno być daleko. Nawet u niego.

Zagrzeje - nie zagrzeje. Kaziowi nie sprawi problemu znalezienie nowej pracy
... nawet jakby go dyscyplinarnie zwolnili :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

7. Data: 2007-02-08 15:23:27

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Lut, 16:06, Przemysław Dębski <p...@g...pl> wrote:

> [...]
> dla bezpieczeństwa sieci bankowej i pieniążków klientów ?" :)) Chyba by
> łyknęli ? Jak sądzicie, droga grupo ? :)

Cokolwiek zrobisz, będzie słuszne.
A co zrobiłeś misiowi vaclavovi, że tak Cię
wielbił tu przez ostatnie chwile??

Hanka
;)

8. Data: 2007-02-08 15:27:53

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> Cokolwiek zrobisz, będzie słuszne.

Nareszcie znalazł się ktoś, kto dostrzega we mnie boga !

> A co zrobiłeś misiowi vaclavovi, że tak Cię
> wielbił tu przez ostatnie chwile??

Nie mam zielonego pojęcia. Ale musi coś strasznego :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

9. Data: 2007-02-08 16:09:39

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zagrzeje - nie zagrzeje. Kaziowi nie sprawi problemu znalezienie nowej
> pracy
> ... nawet jakby go dyscyplinarnie zwolnili :)

Tak tak :)
W końcu niedługo zwolni się miejsce prezydenta stolycy :>

Pozdrawiam
Vicky

10. Data: 2007-02-08 16:14:33

Od: "Bluzgacz" <n...@w...il> szukaj wiadomości tego autora

"Przemysław Dębski" <p...@g...pl> wrote in message

> Dzwonić misiu do twojego chlebodawcy ?

Hehe, u mnie to samo jak sie dojebal w ubieglym tygodniu.
Mogles zaczekac, az zaczalby powaznie przesadzac.

BTW: Kiedy mu dojebales, ze sie do Ciebie przyczepil?
Wiesz co to za scierwo ta kuwra vaclav11?
--

Bluzgacz
GG:5015

Barbie