Maszt na antenę tv na kominie...

21. Data: 2010-04-07 09:59:48

Temat: Re: Maszt na antenę tv na kominie...
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"CeZ__134" <N...@p...onet.pl> wrote in message
news:hphgcc$a91$1@news.onet.pl...
> To moze ja sie podepne pod temat
> Problem jest tez ze sniezeniem, ogolnie mowiac mam 1,5 programu, co jest
> malo zadawalajace.
> Nadajnik mam jakies 40 km od domu. Antena siatkowa ( wiem wiem , jest be )
> Dokladniej, nadajnik to ten
> http://radiopolska.pl/wykaz/pokaz_lokalizacja.php?pi
d=7
> Teraz pytanie; Czy ktos moze poliecic konkretny model anteny tak zeby
> wspolgral pasmowo (?) z tym nadajnikiem ? Wiem ze antena Yaga, tylko ktora
> ?
>
> pozdrawiam
>
> CeZ__134

Potrzebujesz szerokopasmową Uda-Yagi ze wzmacniaczem antenowym, który
możesz zamontować w pudełku samej anteny, o ile ma zaciski (widełki) do
przykręcenia w tymże pudełku pod śruby na końcach dipola pętlowego. Gdybyś
na odmiane miał wzmacniacz z wejściem i wyjściem koncetrycznym zamontujesz
go blisko anteny (np. na maszcie) - w takim przypadku potrzebny będzie
rozdzielacz oddzielajacy sygnał od zasilania - zazwyczaj kupuje się to jako
komplet.
To może być podobna antena:
http://www.dipol.com.pl/antena_telewizyjna_dipol_19-
21-69_dvb-t_A1911.htm

22. Data: 2010-04-07 10:05:39

Od: "na102" <g...@P...FM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "CeZ__134" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Moge smialo powiedziec ze zaden z kanalow nie wyglada przyzwoicie..
> Wzmacniacz wymienilem, poprawa minimalna, ale efekty nadal biedne .
>
> CeZ__134

to kup tą yage bez wzmacniacza i zamontuj ten z siatkowej jeżeli Ci
wejdzie w puszkę

23. Data: 2010-04-07 10:08:37

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"CeZ__134" <N...@p...onet.pl> wrote in message

> Moge smialo powiedziec ze zaden z kanalow nie wyglada przyzwoicie..
> Wzmacniacz wymienilem, poprawa minimalna, ale efekty nadal biedne .
>
> CeZ__134

Masz neostradę - skorzystaj z promocji TV przez Internet i TV-SAT, tylko 30
zł za kuriera z modemem neostrady, czaszą i tunerem TV SAT i komplet kabli,
pół roku na darmowa kartę.

24. Data: 2010-04-07 11:17:58

Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl> szukaj wiadomości tego autora

> Można mieszkać 1 km od anteny nadawczej i głowić się dlaczego jeszcze
> lotniusko w domu się przebija...

Co się robi?
Ja mam do nadajnika 40km.
Na wszelki wypadek zaznaczę jeszcze raz: mi się podoba fachowe podejście
do wszystkiego, tylko nie dajmy się zwariować.

________MAT_______

25. Data: 2010-04-07 11:48:10

Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl> szukaj wiadomości tego autora

> Dokladniej, nadajnik to ten
> http://radiopolska.pl/wykaz/pokaz_lokalizacja.php?pi
d=7

E-to fajnie masz.
U nas we Wrocławiu TVP2 jest na 25 kanale a TVP1 na 12 :-/

________MAT_______

26. Data: 2010-04-07 11:57:42

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lagod" <niespamowaclagoda@listkropkapl> wrote in message

> Co się robi?
> Ja mam do nadajnika 40km.
> Na wszelki wypadek zaznaczę jeszcze raz: mi się podoba fachowe podejście
> do wszystkiego, tylko nie dajmy się zwariować.

Możesz mieć uszkodzoną głowicę w.cz. w telewizorze, czasem samo gniazdo
antenowe może mieć przerwę. W moim mieście rodzinnym odbierałem na 3 -
elementowej Yadze program z Kielc (stacja na Świetym Krzyżu), policz sobie,
jaka to może być odległość do Gorlic w Beskidzie Niskim. Odwiedź sąsiadów,
porównaj odbiór na ich odbiornikach, zorientujesz się czy to słaby sygnał z
anteny, czy inne przeszkody do dobrego odbioru.

27. Data: 2010-04-07 12:01:44

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

d=7

> E-to fajnie masz.
> U nas we Wrocławiu TVP2 jest na 25 kanale a TVP1 na 12 :-/

Jest taka antena:
http://www.dipol.com.pl/antena_telewizyjna_dipol_dua
l_39-6-12-21-69_A2692.htm

28. Data: 2010-04-07 16:19:19

Temat: Re: Maszt na anten? tv na kominie...
Od: Czarek Daniluk <c...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-04-07 13:57, Panslavista pisze:

> Mo?esz mie? uszkodzon? g?owic? w.cz. w telewizorze, czasem samo gniazdo
> antenowe mo?e mie? przerw?. W moim mie?cie rodzinnym odbiera?em na 3 -
> elementowej Yadze program z Kielc (stacja na ?wietym Krzy?u), policz sobie,
> jaka to mo?e by? odleg?o?? do Gorlic w Beskidzie Niskim. Odwied? s?siad?w,
> por?wnaj odbi?r na ich odbiornikach, zorientujesz si? czy to s?aby sygna? z
> anteny, czy inne przeszkody do dobrego odbioru.

Akurat podałeś zły przykład - Święty Krzyż z 1MW nadajnikiem jest
najmocniejszym nadajnikiem TV w Polsce i ze względu na umiejscowienie
"słychać" widać go bardzo daleko.

Pozdrawiam !!

29. Data: 2010-04-07 16:21:26

Od: Czarek Daniluk <c...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-04-07 11:43, CeZ__134 pisze:

> Moge smialo powiedziec ze zaden z kanalow nie wyglada przyzwoicie..
> Wzmacniacz wymienilem, poprawa minimalna, ale efekty nadal biedne .
>
> CeZ__134

Nie masz za jakąś górą tego nadajnika ??
Gdzie dokładnie jest Twoja lokalizacja - żeby zerknąć na ukształtowanie
terenu ??
Może masz w którąś stronę inny nadajnik ??

Pozdrawiam !!

30. Data: 2010-04-07 16:24:31

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Czarek Daniluk" <c...@n...com> wrote in message

> Akurat podałeś zły przykład - Święty Krzyż z 1MW nadajnikiem jest
> najmocniejszym nadajnikiem TV w Polsce i ze względu na umiejscowienie
> "słychać" widać go bardzo daleko.
>
> Pozdrawiam !!

Nie zapytałeś kiedy to było - a to początek lat 70 ubiegłego wieku i
odbiorniki lampowe.

Bateria termostatyczna
wanna akryl
Sprawdzenie różnicówki
Remont w mieszkaniu - wymieniać instalację elektryczną?
Pralka - jaka nie?