Mata masująca Shatsu

1. Data: 2011-12-08 22:02:08

Temat: Mata masująca Shatsu
Od: "Arekmet" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłem już mate HoMedics SBM-500 jest Ok ale Beurer MG 250 jest w masowaniu
trochę lepsza.
Potrzebuję kupić jeszcze jedną matę i troszkę mi brakuje do Beurer,
znalazlem alternatywę
w postaci mat sprzedawanych pod nazwą VASTER-TEAM np:
http://tylkotutaj.istore.pl/pl/01-mata-masujaca-shia
tsu-z-regulowanym-masazem-karku-tylko-teraz-50-tanie
j.html
http://tylkotutaj.istore.pl/pl/mata-masujaca-shiatsu
-z-masazem-karku-fotel-masujacy.html

Obie mają opcję masażu karku, czy warto się w to pchac czy lepiej kupić coś
bardziej markowego np tego bauera ?

2. Data: 2011-12-09 16:53:36

Temat: Re: Mata masująca Shatsu
Od: "Arekmet" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arekmet" <a...@w...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
-z-masazem-karku-fotel-masujacy.html

> Obie mają opcję masażu karku, czy warto się w to pchac czy lepiej kupić

Nie aktualne , wziąłem Beurer MG 250 za 599 zł

3. Data: 2011-12-11 08:36:31

Od: ZS <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja mam pytanie. Czy działają wam te maty? Jak ktoś ma ciągłe problemy
z "krzyżem"? Warto w to zainwestować? Czy to tylko takie zabawki?

4. Data: 2011-12-12 08:45:15

Od: "Arekmet" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ZS" <a...@w...pl> napisał w wiadomości grup

> A ja mam pytanie. Czy działają wam te maty? Jak ktoś ma ciągłe problemy z
> "krzyżem"? Warto w to zainwestować? Czy to tylko takie zabawki?

Mi na jakiś czas pomaga szczególnie na okolice miednicy ale jak byś sie
zdecydował kup coś z masażem shiatsu
nie wibracyjny najlepiej tego beurer, ja kupiłem za 599 zł.

Polski proszek do prania
Cheap A&F T-shirt A&F Jacket A&F Jeans A&F Sweater www.BuyGoodGoods.com
Discount Cheap Canada Goose Jacket men's women's www.BuyGoodGoods.com
Discount Cheap iphone4S iphone 4S www.BuyGoodGoods.com