TV satelitarna

1. Data: 2011-12-09 19:41:07

Temat: TV satelitarna
Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomóżcie dobrzy ludzie, jaką TV satelitarną wybrać z następujących:

Cyfra +
Cyfrowy Polsat
Telewizja N
(inna?)

Oferta programowa jest mniej więcej zbliżona, ceny też porównywalne,
czyli na korzyść lub niekorzyść decydować będą inne czynniki -
awaryjność, jakość odbioru, promocje, ale także choćby szacunek dla
klienta ;-) Albo poziom kultury konsultantów w BOKach czy też tendencja
do robienia klientów w konia niespodziewanymi podwyżkami czy zmianami
regulaminów.
I wiele innych.

Wszelkie uwagi, sugestie, podpowiedzi na wagę złota.
Z góry dziękuję :)

N.

2. Data: 2011-12-10 06:08:10

Temat: Re: TV satelitarna
Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> klienta ;-) Albo poziom kultury konsultantów w BOKach czy też tendencja do
> robienia klientów w konia niespodziewanymi podwyżkami czy zmianami

Sprawdz inne telewizje niz polsat na okolicznosc sposobu wypowiedzenia umowy
po okresie promocyjnym i ew. czy bedzie trzeba zwrocic dekoder.
W sumei to z polsatu jestem zadowolony ale gdybym chcial wypowiedziec teraz
umowe to nie wystarczy pojsc do punktu obslugi klineta i podpisac jakies
papierki tylko trzeba wyprodukowac wypowiedzenie samemu i wysylac im do
warszawy a po 3 miesiacach umowa jest wypowiedziana ale trzeba tam tez
wyslac "promocyjny" dekoder bo ianczej sie nie spelnia warunkow i beda za to
ciagac. To mi sie nie podoba.

--
pozdrawiam, wromek

3. Data: 2011-12-10 08:25:42

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
zeta.pl
*wromek* napisał(-a):

> Sprawdz inne telewizje niz polsat na okolicznosc sposobu
> wypowiedzenia umowy po okresie promocyjnym

A czym on się charakteryzuje dla CP?

--
Big Jack
////// GG: 660675

4. Data: 2011-12-10 21:54:46

Od: Mamut <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Najtańszy jest Polsat ale też najgorszy (oferta programowa i jakość
sygnału)
Cyfra jest dość droga ale daje najlepszą jakość programów no i jak
zależy ci na sporcie to tylko tu. Praktycznie cała piłka i dużo wiecej
Nka to taki średniak, sporo HD ale sporo też kanałów-śmieci. Mało
sportu i mało ciekawych kanałów filmowych. Nfilm wypada jak
pośmiewisko w stosunku do oferty filmowej C+ Film.

5. Data: 2011-12-10 22:21:13

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 09 Dec 2011 20:41:07 +0100, Nixe napisał(a):

> [...]
> regulaminów.
> I wiele innych.
>
> Wszelkie uwagi, sugestie, podpowiedzi na wagę złota.

Zdecydowanie Cyfra +, imo. Najbogatsza oferta i najlepsza jakość odbioru.
Miła obsługa. Żadne niemiłe niespodzianki jak do tej pory (6 lat) się nie
przytrafiły.

Pozdrawiam,
M.

6. Data: 2011-12-10 22:27:15

Od: "Kris" <k...@W...PL> szukaj wiadomości tego autora

>Użytkownik "Nixe" napisał w wiadomości grup

>Pomóżcie dobrzy ludzie, jaką TV satelitarną wybrać z następujących:

A skąd my mamy wiedzieć jakie programy lubisz oglądać? Czy np. oglądasz dużo
sportu czy może tak jak mnie kanały sportowe Ciebie nie interesują.
Itp..

7. Data: 2011-12-11 11:56:57

Od: "c_apitan" <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Miła obsługa. Żadne niemiłe niespodzianki jak do tej pory (6 lat) się nie

Przecież wszystkie stacje korzystają z tej samej platformy satelitarnej
więc w czym jest najlepsza jakość odbioru?
Przecież jakość odbioru zależy od parametrów odbiornika TV.

Pzdr
c_apitan

8. Data: 2011-12-11 12:17:18

Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe <n...@n...pl> napisał(a):

> [...]
>klienta ;-) Albo poziom kultury konsultantów w BOKach czy też tendencja
>do robienia klientów w konia niespodziewanymi podwyżkami czy zmianami

Przy takich warunkach zakupu wybierz cokolwiek.

9. Data: 2011-12-11 12:49:00

Od: Mamut <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Przecież wszystkie stacje korzystają z tej samej platformy satelitarnej
> więc w czym jest najlepsza jakość odbioru?
> Przecież jakość odbioru zależy od parametrów odbiornika TV.

Mowa nie o jakosci sygnału z satelity tyko o jakości sygnału jaki tam
trafia. Cyfrowy Polsat wysyła tam kanały skompresowane na maksa i
beznadziejną jakość widać nawet na telewizorze 32 calowym a teraz
standardem staje sie 46-50cali. Niemieckie stacje na jednym
transponderze mają max kilka kanałów HD a u nas czesto jest dwa, trzy
razy tyle. Nka i Cyfra pod tym wzgledem wypadają sporo lepiej.
Powiedziałbym nawet że C+ sport HD momentami zbliża sie jakością do
niemieckich kanałów HD. Chociaż wczoraj na meczu Real Barca dali ciała
bo kompresja była straszna ale z tego co wiem to wina Hiszpanów.

10. Data: 2011-12-11 17:21:48

Od: zil0g <z...@m...prl> szukaj wiadomości tego autora

*wromek* wdusil[a] knefle:

> [...]
>wyslac "promocyjny" dekoder bo ianczej sie nie spelnia warunkow i beda za to

Ale za to maja niezly internet, zwlaszcza tam gdzie nie dociera nic innego.
Nie zebym reklamowal, ale jak do tej pory deklasuje niedorobione uslugi
4 najpopularniejszych operatorow: pomaranczowa kupe,plusa,ere i pleja

Mata masująca Shatsu
Polski proszek do prania
Cheap A&F T-shirt A&F Jacket A&F Jeans A&F Sweater www.BuyGoodGoods.com
Discount Cheap Canada Goose Jacket men's women's www.BuyGoodGoods.com