Materac JYSK - prosze o porade

1. Data: 2005-06-06 21:09:28

Temat: Materac JYSK - prosze o porade
Od: "Alfer" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Grupe,
mam pytanie do szczesliwych (?) posiadaczy materaca ze stajni JYSK.

Otoz trwa obecnie promocja (to nie jest reklama!) ich "najwyzszego" modelu
czyli
Dreamzone GOLD S30 - z 2000 na 1200 zl. Wydaje sie to byc okazja.
Materac ten to system kieszonkowy, 254 sprezyny /m, z 5 "strefami zgniotu",
pikowane welna/bawelna. Wyglada porzadnie. Niestety nie mam doswiadczenia w
tych kwestiach, wiec ciezko mi stwierdzic czy ten model odpowiada np.
analogicznemu materacowi selene itd. itp. Prawde mowiac jesli mam wydac
1000/2000 zl na materac to uwazam ze bedzie mi sie na nim spalo swietnie
;) - wlasciwie sprzedawca moze mi wcisnac kit ze az milo. Tylko czy to sie
potwierdzi w praktyce?

Jakies porady? A moze jednak inna marka? Zakup planuje dokladnie za dwa dni,
i byloby milo gdybym uslyszal tylko glosy "dreamzone jest the best" "super
sie na nim spi" "jest trwaly i niezawodny"... ;)

Pozdrawiam!
Pan A.