Materac na łóżko - jaki?

1. Data: 2004-11-03 11:28:53

Temat: Re: Materac na łóżko - jaki?
Od: "ls" <sochalu_wytnij_to1234@um_wytnij.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik Musta napisal(a):
> tez stoje przed tym dylematem i mam inny problem.
> bo lozko sluzy mi nie tylko do spania... i jak to jest z tymi sprawami
> na
> roznych typach materacy.
> w hotelach np spotkalem sie z niezbyt komfortowym zjawiskiem rezonansu
> matraca sprezynowego. Strasznie przeszkadza!
> to nie jest zart, a ja mam zone, jednak ta sprawa jest dla mnie wazna.
> dlatego myslelismy nad piankowym twardym.
> musta czerwieniac sie

skoro masz takie potrzeby i jest to dla Ciebie wazne,
zainwestuj w lateksowy
fakt, ze jest to wydatek, ale masz pelen komfort
pozdr.
ls

1. Data: 2004-11-03 11:40:07

Od: "topjes" <n...@d...rady> szukaj wiadomości tego autora

"ls" <sochalu_wytnij_to1234@um_wytnij.krakow.pl> wrote in message
> skoro masz takie potrzeby i jest to dla Ciebie wazne,
> zainwestuj w lateksowy
> fakt, ze jest to wydatek, ale masz pelen komfort

Ja każdemu kupującemu proponuję jednak poleżeć sobie pół godziny w sklepie.
Mi osobiście tak sobie się śpi na lateksowym - więc byłbym ostrożny w
uogólnianiu, że są one lepsze od kieszonkowych.

pzdr
topjes

Termostat pokojowy Euroster (Auraton)
Nawilzacz powietrza
narożnik
Stare mapy,reklamy, plakaty
[spam] dostarczamy sprzęt AGD firmy ROMIX pod Twoje drzwi!