Materace

1. Data: 2009-03-11 10:32:48

Temat: Materace
Od: "charwel \(Oo\)==:::" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć.
Doradźcie jakiś porządny materac proszę.
Wybór jest bardzo duży, a ja kompletnie się na tym nie znam.
Dla dwóch osób o w przedziale wagi 50-80 kg raczej twardszy niż miękki.
Ikea się reklamuje z materacami Sułtan ale jakoś nie mam zaufania dla ich
produktów.

pozdrawiam
charwel

2. Data: 2009-03-11 11:00:21

Temat: Re: Materace
Od: "Kajetana Kinga" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "charwel (Oo)==:::" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Dla dwóch osób o w przedziale wagi 50-80 kg raczej twardszy niż miękki.
> Ikea się reklamuje z materacami Sułtan ale jakoś nie mam zaufania dla ich
Mam Sułtana trzeci rok, sprężyny kieszeniowe, opcja lato zima.
Zapłaciłam prawie 1 000 zł ale warto było
Twardość średnia.
W ogóle uważam że o ile w innych rzeczach IKEA mogłaby poprawić na jakości o
tyle sofy i materace mają niezłe pod względem funkcjonalności użytkowania i
wygody.

> pozdrawiam
> charwel
Kaja

3. Data: 2009-03-11 11:44:56

Od: "charwel \(Oo\)==:::" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> W ogóle uważam że o ile w innych rzeczach IKEA mogłaby poprawić na jakości
> o tyle sofy i materace mają niezłe pod względem funkcjonalności

Dzięki Kaja.
Pojadę i potestuję.
A jaki konkretnie model kupiłaś?
Bo z tego co widziałem to mają ich kilka.

pozdrawiam
charwel

4. Data: 2009-03-11 15:35:28

Od: Forr <f...@i...pomin.pl> szukaj wiadomości tego autora

charwel (Oo)==::: pisze:
> Cześć.
> Doradźcie jakiś porządny materac proszę.

Od 6 lat mamy kieszonkowy Estrella z mkfoam. Przedzial wagowy zblizony
do Twojego. Stan imo bez zmian od momentu kupna. Cena wtedy ok 800 PLN,
wymiar 140x200
Synowi kupilismy taki sam 3 lata temu.

http://www.mkfoam.pl/index.php?page=shop.product_det
ails&flypage=flypage_images.tpl&product_id=81&Itemid
=54&category_id=30&option=com_virtuemart

pozdr

5. Data: 2009-03-11 20:33:21

Od: mamqa <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

charwel (Oo)==::: pisze:

> Ikea się reklamuje z materacami Sułtan ale jakoś nie mam zaufania dla ich
> produktów.

Ja i mój mąż należymy do cięższej wagi i kupiliśmy łóżko i materac (zima
lato) w ikei, właśnie z serii sułtan, jesteśmy bardzo zadowoleni i
uważamy że warto było wydać te 600 euro (mieszkamy w Niemczech) by w
końcu porządnie się wyspać. Z tym że u nas już nie ma tych łóżek, nie
wiem czemu zaprzestali produkcji... ale materace są ciągle w sprzedaży.
Podsumowując: polecam :)
m.

6. Data: 2009-03-11 23:05:27

Od: "strach" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Forr" <f...@i...pomin.pl> wrote in message
> [...]
> http://www.mkfoam.pl/index.php?page=shop.product_det
ails&flypage=flypage_i
> mages.tpl&product_id=81&Itemid=54&category_id=30&opt

Mam wersję Estrella Lux (ok. 1200 zł za 160x200x20) i jakiegoś Sultana z
IKEI (ok. 700 zł za 140x200, połowę cieńszy), oba kupione jakiś rok temu,
profil wagowy spaczy podobny do wątkotwórcy. Obie marki mogę polecić. Na
drugim śpi się zdecydowanie lepiej, bo ma lepiej dobraną twardość - i to
jest kwestia podstawowa.

7. Data: 2009-03-12 10:08:12

Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Firma to jedno a model to drugie.
Materace ze Swarzędza (chyba też się Sułtan nazywały) jeden najtańszy budżetowy pod
wynajem i śpi sie po kilku latach tragicznie, drugi najdroższy twardy i jest
rewelacyjny.
JaC

-----

8. Data: 2009-03-12 12:00:19

Od: "Kajetana Kinga" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pojadę i potestuję.
> A jaki konkretnie model kupiłaś?
> Bo z tego co widziałem to mają ich kilka.

Sułtan Heidal http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/90109581

Pozdrawiam

Kaja

9. Data: 2009-03-12 22:31:09

Od: "charwel \(Oo\)==:::" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję wszystkim.
Jadę do Ikei testować Sułtana.

Pozdrawiam
charwel:)

10. Data: 2009-03-12 22:34:22

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dziękuję wszystkim.
> Jadę do Ikei testować Sułtana.

Późno już, ale napisz rano jak Ci się spało!

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Sprzedam mieszkanie w al. Przyjaciół w Warszawie
Piece akumulacyjne dynamiczne
RADIO
Bateria umywalkowa scienna z termostatem?
Pianka poliuretanowa czy sprężyny Bonell-i - sofa tombea