Max Factor Creme Puff - pytanie o odcienie

1. Data: 2004-01-17 23:50:44

Temat: Max Factor Creme Puff - pytanie o odcienie
Od: "kaktusica" <k...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie dotyczace odcieni pudro - podkladu Max Factor Creme Puff. A
mianowicie czy moze ktos orientuje sie ktory z kolorow jest bardzo
jasny - jak dla mnie w sklepie w ktorym znalazlam wszystkie odcienie
wygladaly prawie jednakowo. Sprawdzic moglam jedynie na dloni z powodu
kompletnego makijazu :) i stwierdzilam ze najlepszy i najbezpieczniejszy
bedzie Translucent nr 5 czyli niby transparentny, ale po nalozeniu
wydaje mi sie za ciemny. Jesli ktos ma podobne doswiadczenia bede
wdzieczna za podzielenie sie.

pozdrawiam
dorota

1. Data: 2004-01-18 13:54:40

Temat: Re: Max Factor Creme Puff - pytanie o odcienie
Od: "Pchla Szachrajka" <katja_c@NO_SPAM.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kaktusica" napisał
> [...]
> kompletnego makijazu :) i stwierdzilam ze najlepszy i najbezpieczniejszy
> bedzie Translucent nr 5 czyli niby transparentny, ale po nalozeniu

Ja akurat mam Medium Beige, który też okazał się troszkę za ciemny dla mnie
(w drogerii było kiepskie światło:-)), ale wzięłam się na sposób i
rozprowadzam go dużym pędzlem - buzia wygląda naturalnie. Po prostu w
pudełeczku Creme Pff wygląda na ciemniejszy niż jest w rzeczywistości. Swoją
drogą, jest rewelacyjny... :-)

> pozdrawiam
> dorota

Pozdrawiam
Katka

Oriflame
Bardzo fajna drogeria (Wrocław)
dobra kosmetyczka - dermatolog - jelonki
Chwalę maseczkę...
Avon