Oriflame

1. Data: 2004-01-17 22:49:34

Temat: Oriflame
Od: Ewa Sokołowska <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich,

dość krótko jestem na tej grupie, ale zdążyłam zauważyć, że pojawia się tu
dużo ofert Avon-u. Postanowiłam dać paru osobom szansę zapoznania się
również z kosmetykami Oriflame. Nie będę mówiła, że któraś firma jest lepsza
lub gorsza. Po prostu chciałabym dać Wam szansę na wypróbowanie i
porównanie, przecież każda z nas jest inna i innych kosmetykow potrzebuje.

Jestem z Gdańska i chciałabym nawiązać kontakt z osobami, które chciałby się
zająć rozprowadzaniem kosmetyków. Z tego co wiem, to zasady uczestnictwa i
zarabiania są troszeczke inne niż w Avonie. (Szczegóły w kontakcie osobistym
na maila, przez gg lub telefonicznie: 0 505 370 728)

Pozdrawiam i zapraszam wszystkich chętnych do współpracy ze mną.

--
_____|\___/ _| \___|_|\___|_| <-- gg: 2258885 ----- (Kubuś Puchatek) -->

1. Data: 2004-01-17 23:39:09

Temat: Re: Oriflame
Od: "tufi" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Sokołowska wrote:
> Jestem z Gdańska i chciałabym nawiązać kontakt z osobami, które
> chciałby się zająć rozprowadzaniem kosmetyków. > Pozdrawiam i zapraszam
wszystkich chętnych do współpracy ze mną.

A to juz jest brzydki SPAM!
Tu sie rozmawia o kosmetykach z avonu, ale nikt nikomu nie poleca wspolpracy
czy bezposredniego kupna. Wyrazamy swoje opinie o kosmetykach tej firmy i
wielu innych. A reklama z Twojego postu to juz brzydki spam...

--
pozdrawiamy

tufi & BB

www.ipto.info

1. Data: 2004-01-18 00:06:45

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Sokołowska wrote:
> Witam Wszystkich,
>
> dość krótko jestem na tej grupie, ale zdążyłam
> zauważyć, że pojawia się tu dużo ofert Avon-u.

Ja nie zauważyłam tutaj żadnych ofert Avonu. Co najwyżej, konsultantki
narzekają na firmę i od czasu do czasu ktoś poleci jakiś kosmetyk Avonu. ;-)

> [...]
> Po prostu chciałabym dać Wam
> szansę na wypróbowanie i porównanie, przecież każda z > nas jest inna i

Jeśli o mnie chodzi, wolę Avon. Oriflame nie dość, że ma zawyżone ceny
zupełnie nieadekwatne do jakości kosmetyków, jest dodatkowo mało przyjazna
konsultantom, na których de facto zarabia. Chodzi mi, oczywiście, o opłaty
dodatkowe które trzeba uiścić przy każdym zamówieniu. Nie wiem, czy jest tak
nadal, ale kiedyś trzeba było dopłacić chyba 4 zł w zasadzie nie wiadomo za
co. Przy niewielkim zamówieniu często wychodziło na to, że nie dość że nic
się nie zarobiło to jeszcze się traciło.

--
Ligeia

1. Data: 2004-01-18 00:07:25

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

tufi wrote:
> wszystkich chętnych do współpracy ze mną.
>
> A to juz jest brzydki SPAM!
> Tu sie rozmawia o kosmetykach z avonu, ale nikt nikomu nie poleca
> wspolpracy czy bezposredniego kupna.

Chyba, że ktoś wyraźnie o to pyta i wyraża chęć kupna. :-)

--
Ligeia

1. Data: 2004-01-18 10:17:21

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> co. Przy niewielkim zamówieniu często wychodziło na to, że nie dość że nic
> się nie zarobiło to jeszcze się traciło.

masz calkowita racje....dalej tak jest :/
i na dodatek ze jedniodniowe spoznienie w platnosci (ktore czasami moze
wynikac z dzialania banku) oriflame nalicza bardzo wysokie odsetki, czego
avon nie robi wogle.
A post Ewy byl paskudnym spamem!
FUJ!
pozdr

1. Data: 2004-01-19 07:17:19

Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nicki" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
> tak
> za
>
> masz calkowita racje....dalej tak jest :/

I tak, i nie. Jeżeli zamawia się w weekend przez Internet nie ma żadnych
opłat. Z resztą opinii zgadzam się niestety :(
pzdr
Kasia

1. Data: 2004-01-19 15:09:28

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I tak, i nie. Jeżeli zamawia się w weekend przez Internet nie ma żadnych
> opłat. Z resztą opinii zgadzam się niestety :(

tia ;) osatanio jak chcialam zamowic w weekend to akurat padl im
serwer.......i zamowienie poszlo w poniedzialek....:(
a swoja droga takie cos (jak brak oplaty przy zamowieniach weekendowych) to
z tego co sie orientuje jest od niedawna :)

pozdr

1. Data: 2004-01-19 21:11:09

Od: Darth Magda <t...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 17 Jan 2004 23:49:34 +0100, Ewa Sokołowska wrote:

> [...]
> również z kosmetykami Oriflame. Nie będę mówiła, że któraś firma jest lepsza

Mnie czasem zdarza sie kupic cos od znajomej konsultantki (mieszka
pietro nizej). Ostatnio nabylam kolejne mleczko z tonikem 2 w 1. Uzywam
tez pomadki bezbarwnej na noc (dosc rzadko jest w promocji). Kiedys
mieli cos wspanialego: szminke/peeling do ust.

--
Magda

Bardzo fajna drogeria (Wrocław)
dobra kosmetyczka - dermatolog - jelonki
Chwalę maseczkę...
Avon
L'Oreal Cashmere Perfect - jakie opinie?