Mąż właśnie wrócił...

61. Data: 2009-05-15 13:36:11

Temat: Re: Mąż właśnie wrócił...
Od: Wielkie Znawce Temate <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik i...@g...pl napisał:

> Skoro tylko takie odruchy miłości znasz... cóż ci będę opowiadać, czym
> się skończyło cmokanie...

Cmoknij swojego ojca w ciapatą bagiete

62. Data: 2009-05-15 13:36:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 May 2009 15:29:23 +0200, Ikselka napisał(a):

> Mamuty mojego TŻ niestety, absolutnie nie chcą zimą wpadać w pułapki - a
> przydałoby się, aby wpadały cały rok. Ale skoro jest jak jest, wystarczy,
> co jest i te wpadnięte latem musza leżakować

Tzn "...te wpadnięte latem - muszą leżakować." :-DDD

63. Data: 2009-05-15 13:39:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 May 2009 15:35:22 +0200, Wielkie Znawce Temate napisał(a):

> kogo to obchodzi kretynko ? cos mi się zdaje że ten twój chłop wrócił
> najebany i poobijany i zaszczany skoro musisz się dowartosciowywac swoim
> mitomaństwem na forum publicznym grupy dyskusyjnej.

Kgo to obchodzi kretynie, że wracasz naj...y i zaszcz..y i innego sposobu
życia nie masz, bo nie znasz?

64. Data: 2009-05-15 13:40:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 May 2009 15:36:11 +0200, Wielkie Znawce Temate napisał(a):

> Cmoknij swojego ojca w ciapatą bagiete

Ciebie cmokają?

65. Data: 2009-05-15 13:59:36

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czyż to nie Nowe Kiepałe Bluzgałe?

66. Data: 2009-05-15 14:30:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 May 2009 15:59:36 +0200, Panslavista napisał(a):

> Czyż to nie Nowe Kiepałe Bluzgałe?

COŚ w tym rodzaju w każdym razie. Ale zaplute tak samo.

67. Data: 2009-05-15 16:41:45

Od: Wielkie Znawce Temate <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kgo to obchodzi kretynie, że wracasz naj...y i zaszcz..y i innego sposobu
> życia nie masz, bo nie znasz?

Przestan się lansowac jebana kretynko

68. Data: 2009-05-15 16:42:44

Od: Wielkie Znawce Temate <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> COŚ w tym rodzaju w każdym razie. Ale zaplute tak samo.

Hehehe 2 przegrane życiowo wynalazki liżą się po rowach - blee

69. Data: 2009-05-15 17:53:39

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michał" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> Oponowałbym. To nie gacie, a naprawdę troskliwy mąż. Dzięki oddaniu
> grupom, Ikselka mniej wyżywa się na rodzinie. Kumulujące się frustracje
> muszą mieć gdzieś ujście. W tym przypadku wentylem jest Internet, gdzie
> dla męża XL znajdują się przypadkowe obce osoby. Taka terapia nie jest
> głupia.

Z tej strony patrząc sens w tym jest... ale z drugiej strony... trzymać
głupa w domu... po co... przecież nie ze względu na 'dobro dzieci'...

Pzdr
Paweł

70. Data: 2009-05-15 17:55:30

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał w wiadomości
p.googlegroups.com...

< ciach bzdety >

Chyba i ja i michał nie mamy racji... dzięki, że jesteście razem, nie
trujecie w realu życia normalnym, tylko sobie nawzajem...

Pzdr
Paweł

czy ja ostatnio coś mówiłem o cenzurowaniu internetu?
politycy i muzycy w jednym spali domku
nie znaczy nie
JESZCZE JEDEN...
HAJ !