Mdłości kobiety w ciąży.

1. Data: 2008-04-14 09:32:38

Temat: Mdłości kobiety w ciąży.
Od: "Wit\(old\)" <wicio100(cut)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Jest jakiś sposób coby bezpiecznie pomóc kobiecie w ciąży na dolegliwości
jak w temacie? Żona mi się męczy. Pomóżcie.
Witek

2. Data: 2008-04-14 11:29:59

Temat: Re: Mdłości kobiety w ciąży.
Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2008-04-14 11:32 Wit(old) pięknie wystukał/a:
> Witam!
> Jest jakiś sposób coby bezpiecznie pomóc kobiecie w ciąży na
> dolegliwości jak w temacie? Żona mi się męczy. Pomóżcie.

Niech idzie do lekarza. Lekarz zapisze jej aviomarin.

--
animka

3. Data: 2008-04-14 11:50:12

Od: "Wit\(old\)" <wicio100(cut)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

Niech idzie do lekarza. Lekarz zapisze jej aviomarin.

Ha ha ale sie uśmiałem...
Witek

4. Data: 2008-04-14 11:56:04

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2008-04-14 13:50 Wit(old) pięknie wystukał/a:

> Ha ha ale sie uśmiałem...

Z czego się uśmiałeś? Mnie lekarz zapisał aviomarin i to brałam.

--
animka

5. Data: 2008-04-14 12:00:14

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z czego się uśmiałeś? Mnie lekarz zapisał aviomarin i to brałam.

moj nie pozwalam brac aviomarinu a mam chorobe lok. ,przepisal
czopki,poodbno bezpieczniejsze a dzialaly ,tylko sposob aplikacji nie
koniecznie przyjemny ;-)

polecam na mdlosci(u mnie calo-dniowe grr) : herbatka z
imbiru,sucharek,powolne wstawanie.
p.

6. Data: 2008-04-14 12:18:35

Od: artiun <a...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wit(old) pisze:
> Witam!
> Jest jakiś sposób coby bezpiecznie pomóc kobiecie w ciąży na
> dolegliwości jak w temacie? Żona mi się męczy. Pomóżcie.
> Witek

WItam,
co do aviomarinu to nie wiem czy kobieta w ciazy brac go moze, ale jest np
lokomotiv bezpieczny dla ciezarnych, sama biore :)
Poza tym herbatki imbirowe albo kawalek imbiru do zucia :) Naprawde pomaga :))

7. Data: 2008-04-17 14:17:48

Od: Szczepek <rkm6ITO@SKASUJ_TOtlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wit(old) pisze:
> Witam!
> Jest jakiś sposób coby bezpiecznie pomóc kobiecie w ciąży na
> dolegliwości jak w temacie? Żona mi się męczy. Pomóżcie.
> Witek
Mi pomagało żucie płatków owsianych i migdałów. Podobno jeszcze
skuteczniejszy jest kminek, ale ja go nie znoszę, więc nie próbowałam.
Pozdrówka!
Kasia

Podwojna celuloza
dna moczanowa