ojejku ...... jejku......protezy zębowe

1. Data: 2008-04-14 09:52:22

Temat: ojejku ...... jejku......protezy zębowe
Od: "anna kowalska" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie dziś zakończyłam wizyty u dentysty- protetyka- mam
całkowite bezzębie - nowe protezy strasznie gniotą, uwierają mam uczucie
jakby rozsadzały mi wprost kości czaszki, jak zmnieszyć ten dyskomfort
teraz? - ssanie cukierków niewiele mi pomaga. Byłam u dobrego protetyka -
pomóżcie.....proszę.

2. Data: 2008-04-14 20:39:27

Temat: Re: ojejku ...... jejku......protezy zębowe
Od: Radosław Rossa <r...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakby rozsadzały mi wprost kości czaszki, jak zmnieszyć ten dyskomfort
> teraz? - ssanie cukierków niewiele mi pomaga. Byłam u dobrego protetyka -

A korekty jakieś miałaś? Jeżeli nie, to umów się na wizytę i będzie lepiej.

--
Pozdrawiam.
RR ;-)

p.r.m. EL 250 B (34KM/12500RPM)