Meble Forte

1. Data: 2003-09-29 21:52:32

Temat: Meble Forte
Od: "RakS" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam zamiar kupic meble kuchenne.

Co myslicie o meblach Forte?
Czy to solidna firma, jak tam u nich z estetyka, trwaloscia i
funkcjonalnoscia.
I co powiecie o cenach?

1. Data: 2003-09-30 06:57:22

Temat: Re: Meble Forte
Od: "Beer" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"RakS" <r...@g...pl> napisał:
> Co myslicie o meblach Forte?
> Czy to solidna firma, jak tam u nich z estetyka, trwaloscia i
> funkcjonalnoscia.
> I co powiecie o cenach?

Firma solidna! To jest pewne.
A estetyka? To pytanko zadaj sobie :-)
Jeśli Tobie się podobają a wszyscy napiszą Ci, że "z estetyką
u nich kiepsko" to nie kupisz? :-)
Wg mnie są bardzo ładne.
Odnośnie trwałości to wydaje mi się, że firma nie zdobyłaby
takiej pozycji na rynku, gdyby tworzyła jakieś badziewie.
Wg mnie to meble z wyższej półki.
Ale co za tym idzie - cena również jest z wyższej półki.

1. Data: 2003-09-30 07:13:02

Od: "Piotr" <p...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Ja ostatnio kupiłem meble kuchenne Forte model For Lisa.
Jeszcze leżą w kartonach i czekają na montaż ale mam nadzieje
że się nie rozczaruje. Cena też była dość atrakcyjna.

Pozdr. Piotr

1. Data: 2003-09-30 08:35:29

Od: "RakS" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <p...@W...pl> napisał w wiadomości

> Jeszcze leżą w kartonach i czekają na montaż ale mam nadzieje

Przeznaczone sa do samodzielnego montazu?
Czy ktos z firmy Forte je montuje w mieszkaniu?

> Ja ostatnio kupiłem meble kuchenne Forte model For Lisa.
> Cena też była dość atrakcyjna.

Z ilu elementow skladal sie ten zestaw i ile kosztowal?

Czy ktos zna firme ktora wykonuje meble kuchenne w podobnym przedziale
cenowym co Forte i dostarcza meble do Bydgoszczy?

1. Data: 2003-09-30 11:54:41

Od: "Piotr" <p...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

> Użytkownik "Piotr" <p...@W...pl> napisał w wiadomości

> Przeznaczone sa do samodzielnego montazu?
> Czy ktos z firmy Forte je montuje w mieszkaniu?

Można samemu lub zlecić ekipie z Forte.
Mi będa montować ludzie z Forte tylko jeszcze nie mam w 100% skończonej
kuchni żeby zaczęli montaż. Koszt montażu wynosi ok. 400 zł.
Zależy oczywiście od ilości szafek i ewentualnych dodatkowych prac
np. wycięcie otworu w blacie pod zlew itp.

> Z ilu elementow skladal sie ten zestaw i ile kosztowal?

Szafiki wiszące: 4 szt (3x80; 1 x 40)
Szafki stojące: 4 szt (3x80; 1 x 40)
Półki wykończeniowe do górnej szafki x1 i do dolnej x1
Jakieś półki pomiędzy szafkami x1
Do tego blaty, listwy wykończeniowe itp.
Cena ok 3200zł

W Gdańsku jest sklep, w którym dokonują dokładnej wyceny
jak się im powie, które szafki nas interesują.

> Czy ktos zna firme ktora wykonuje meble kuchenne w podobnym przedziale
> cenowym co Forte i dostarcza meble do Bydgoszczy?

Pozdr. Piotr

Jeden czy dwa agregaty? Wysoka czy niska? Za szkalnymi pólkami czy bez? Itp. Itd.
Farba do malowania podłogi
Jakość tynów gipsowych + niedotrzymanie terminu oddania mieszkania - pomocy!
Rattan lub podobne w szafach do zabudowy
[sprzedam tanio Wwa] grzejnik łazienkowy