Meble z wykorzystaniem urządzeń hamujących firmy BLUM czy awykłe Metalboxy???

11. Data: 2005-05-24 16:57:56

Temat: Re: Meble z wykorzystaniem urządzeń hamujących firmy BLUM czy awykłe Metalboxy???
Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

dodo wrote:
> Amortyzatory Bluma kosztują około 9,70/szt. (Kraków), do tego adapter
> do zamocowania około 1,50. Można mocować też bezpośrednio w ściance
> mebla. Wydatek spory ale uważam że warto. Sama dokupiłam potem do
> szafy w łazience i do drzwiczek do regału z Ikei.

W Rzeszowie bardzo podobnie 9+1 zl

http://www.blum.com/poland/pl/slideshow/blumotion.js
Na 6 zdjeciu widac ladnie.

Zazula

12. Data: 2005-05-25 06:42:19

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 24 May 2005 18:57:56 +0200
"Zazula" <z...@W...pl> wrote:

> W Rzeszowie bardzo podobnie 9+1 zl
>
> http://www.blum.com/poland/pl/slideshow/blumotion.js
> Na 6 zdjeciu widac ladnie.

i to faktycznie dziala na zamykane szafki? :) jakos wydaje mi sie,
ze jak ktos pusci dzwiczki i beda mialy sie zamknac, to i tak zrobia
to glosno ;-)

jak dziala - to kupuje, bez dwoch zdan, dla spokoju swoich nerwow ;-)

Sierp

13. Data: 2005-05-25 08:49:56

Od: "Yaris" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Zazula" <z...@W...pl> wrote in message

> W Rzeszowie bardzo podobnie 9+1 zl
>
> http://www.blum.com/poland/pl/slideshow/blumotion.js
> Na 6 zdjeciu widac ladnie.

No wlasnie bajer niesamowity i dożywotnia gwarancja (nie wiem co to znaczy
ale brzmi dumnie)
Jestem z Krosna i zabudowe kuchni robie na 5m biezacych bez blatów (jeszcze
sie nie zdecydowalam czy laminat czy sztuczny marmur), meble w stylu
nowoczesnym z szufladami "setkami" wyszła mi wycena Bez BLUM-A 4900 zł a na
BLUM-ie 6400 zł ( i zastanawiam sie czy zamiast tego BLUM-a po prostu nie
dac drozszych blatów ze sztucznego marmuru). Bo za meble wiecej niż 6.000
nie wydam. Stąd pytanie "CZY WARTO"
Yaris

14. Data: 2005-05-25 10:51:28

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 25 May 2005 10:49:56 +0200
"Yaris" <y...@p...onet.pl> wrote:

> No wlasnie bajer niesamowity i dożywotnia gwarancja (nie wiem co to
> znaczy ale brzmi dumnie)

to moze ktos podpowie - gdzie to na poludniu Warszawy (Natolin, ursynow)
zakupic? moze ktos akurat zna sklep..

Sierp

15. Data: 2005-05-25 12:43:53

Od: m...@p...pl (McMac) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 25 May 2005 08:42:19 +0200, Sierp <s...@s...sierp.net> wrote:

> [...]
>to glosno ;-)
>
>jak dziala - to kupuje, bez dwoch zdan, dla spokoju swoich nerwow ;-)

Działa rewelacyjnie.
--
- Maciej Kulawik ----------------
- m...@p...pl --------------

16. Data: 2005-05-25 17:22:35

Temat: Re: Meble z wykorzystaniem urzšdzeń hamujšcych firmy BLUM czy awykłe Metalboxy???
Od: "Sierp" <sierpNO@łspamsierp.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "McMac" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

> Działa rewelacyjnie.

chcialem dzis kupic, ale do 19 w robocie :/
czy to sie montuje na dole i gorze szafki, czy wystarczy w jednym miejscu?
jezeli tak to gdzie - posrodku? ;-)

Sierp

17. Data: 2005-05-26 21:05:58

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sierp wrote:
> Użytkownik "McMac" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

> chcialem dzis kupic, ale do 19 w robocie :/
> czy to sie montuje na dole i gorze szafki, czy wystarczy w jednym
> miejscu? jezeli tak to gdzie - posrodku? ;-)

Dziala bardzo dobrze. Ja zastosowalam przy drzwiach szafk 180x35 cm, czyli
dlugie i ciezkie. Jednego Bluma dalam na samej gorze a drugi na na dole, ale
tak na wysokosci 150cm. Gdy byl tylko jeden to czasem jak machnelam mocniej
to trzasnely. Ale przy dwoch nie ma szans na to. Do standartowej szafki
wystarczy jeden - zalozylam gdzies posrodku.

Zazula

18. Data: 2005-05-29 09:56:17

Od: "Sierp" <sierpNO@łspamsierp.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zazula" <z...@W...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> to trzasnely. Ale przy dwoch nie ma szans na to. Do standartowej szafki
> wystarczy jeden - zalozylam gdzies posrodku.

ja z musu zalozylem na gorze jednego - faktycznie dziala fajnie :)
mam tylko nadzieje, ze same drzwiczki z czasem sie nie wgniota (drewno)

Sierp

warunki zabudowy - zasilenie w energi
obudowanie futryny
Wentylator - na co zwrócic uwagę