Mechanika kwantowa

91. Data: 2009-01-27 19:23:39

Temat: Re: Mechanika kwantowa
Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krawiec pisze:

> Użytkownik "adamoxx1" <a...@p...onet.pl>

> Przepraszam, że wchodzę w Twoje osobiste sprawy, ale to mi pasuje do
> wątku kobiet, który zdarzył się dziwnie w temacie 'mechanika kwantowa'.
> Wolisz rozmawiać z kobietami, bo one rozmawiają o uczuciach/?/,
> EMOCJACH, dają emocje, ja wolę rozmawiać z mężczyznami, bo oni dają mi
> konstruktywne odpowiedzi na moje pytania. Swoich emocji mam dość i muszę
> je uporządkować, pomagają mi w tym inteligentni faceci, z których
> korzystam.

Jeśli mówię o nich tutaj, to już nie są osobiste.

"faceci, z których korzystam." - dobre :)

Z kobietami lubię gadać, bo myślą często w bardzo prosty sposób, albo
nie chce im się myśleć i wiesz, mogę się wtedy dowartościować ;)
Tak serio, to z zasady wole przebywać z dziewczynami. To przyjemniejsze.
Gadanie z facetami tylko jest jakieś.. żałosne wręcz. Kobieta pozwala mi
się bardziej zaangażować w rozmowę; czuję wtedy, że jestem po właściwej
stronie.
Nie lubie, kiedy rozmowa polega na ciągłym sobie przytakiwaniu. Muszą
iść iskry.

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][

92. Data: 2009-01-27 19:28:24

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

adamoxx1 pisze:

> W sensie że sobie nie poruchałem? Zgadza sie. Ale wyglądam na

Co się dzieje z Tobą, Adasiu?! A takim miłym chłopcem byłeś. :/

> zdecydowanie młodszego niż jestem, więc gorące_16 wciąż mam w zasięgu.

Jakie gorące 16? O czym Ty pleciesz? Po co dajesz się wmanewrować w
takie bzdurne ględzenie?

> Ale jeśli chodzi o rozmowy to zdecydowanie wole kobiety. Przed facetami
> nie lubie się uzewnętrzniać. Zdarza się to, ale rzadko i tak naprawdę
> nic mi nie daje.

Oczywiście, że tak, bo faceci w Twoim wieku są emocjonalnie zdecydowanie
mniej rozwinięci niż kobiety. Przynajmniej tak było, kiedy ja byłam w
Twoim wieku.

> Lubie kontakty z dziewczynami sam na sam, bez dodatkowych obserwatorów.
> Ale obawiam się zbliżeń, do których mogę z łatwością doprowadzić, tylko
> kiedy już do tego punktu się sytuacja potoczy, to robie back-off.

To po co chrzanisz o jakichś gorących 16?

> wydarzyć. To tak, że kiedy jadę, moja świadomość znajduje się 100-200 m
> przed samochodem.

Wiesz, to akurat powinno być domeną każdego rozsądnego kierowcy. No i ta
ilość metrów powinna być wprost proporcjonalna do prędkości. :/

Pozdrawiam
Ewa

93. Data: 2009-01-27 19:32:31

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Co się dzieje z Tobą, Adasiu?! A takim miłym chłopcem byłeś. :/

szczerze mówiąc, ja mam wrażenie, że to tobie dziś coś sie stało :)

--
"Nie uderzaj, jeśli to możliwe. Lecz jeśli bijesz, nigdy nie bij
miękko". Roosevelt

94. Data: 2009-01-27 19:38:05

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Krawiec pisze:

> Nie chcę być niemiła, ale jak się zgłębi historię sztuki czy historię
> fizyki, akurat obie trochę znam, to jedno, czy dwa nazwiska /kobiet/ nie
> robią różnicy. Są może kuriozum.

no tak, nie ulega frekwencji. nauki ścisłe, wynalazki - to domena
mężczyzn. i nie sadzę, żeby proporcję w tych układach zmienił równy
dostęp do edukacji. że wspomnę tylko podstawówki i dziewczynki, które
bija chłopaków na głowę swoimi wynikami - zazwyczaj są lepsze w nauce,
jak to się popularnie mówi.

czy nie wydaje sie wam, że świat pełen naukowców, szefów i kierowców
dotarłby bardzo szybko do punktu, w którym co miesiąc wybuchała by jakaś
bomba atomowa?

ale teraz cicho sza, bo gramy z norwegami.
może gdyby grały kobiety nie pisałbym tego posta?

95. Data: 2009-01-27 19:39:59

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> szczerze mówiąc, ja mam wrażenie, że to tobie dziś coś sie stało :)

Że nie jestem miła? Coś mnie widocznie ugryzło.

Ewa

96. Data: 2009-01-27 19:45:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Jan 2009 19:53:09 +0100, medea napisał(a):

> Co za bzdury pleciesz, aż strach to czytać.
>
> Kobiety są twórcze w wymiarze codziennym, nie oczekują poklasku, nie
> robią tego dla efekciarstwa, tylko z prawdziwej potrzeby serca. Czy sam
> fakt, że kobiety rodzą i wychowują dzieci nie skłonił Cię do cienia
> myśli o tym, że muszą być kreatywne? Kobiety mają najistotniejszy udział
> w tworzeniu rodziny, a od kształtu rodziny zależy, czy wyjdą z niej
> twórczy ludzie w przyszłości. Jeśli tego nie dostrzegasz, to znaczy, że
> albo jesteś bardzo młody, albo głupi, albo jedno i drugie.

Cos chyba za często musze pisać "HOWGH" pod Twoimi postami ostatnio. Czy
nie uważasz, że to podejrzane?
;-)

97. Data: 2009-01-27 19:46:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Jan 2009 19:55:06 +0100, Krawiec napisał(a):

> Użytkownik "adamoxx1" <a...@p...onet.pl>

> Dają to coś, co jest potrzebne mężczyznom, żeby byli twórczy, cha, cha, cha

No tak: dom i te jaja, których oni nie mają...
:->

98. Data: 2009-01-27 19:47:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Jan 2009 19:57:37 +0100, Krawiec napisał(a):

> Nie chcę być niemiła, ale jak się zgłębi historię sztuki czy historię
> fizyki, akurat obie trochę znam, to jedno, czy dwa nazwiska /kobiet/ nie
> robią różnicy. Są może kuriozum.

Kuriozum tylko w sensie dziedzin. Inne się nie pchały na afisz historii.

99. Data: 2009-01-27 19:47:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Jan 2009 20:00:14 +0100, Saulo napisał(a):

> Krawiec<g...@w...pl>

> I sądzisz, że gdyby kobiety miały od wieków równy dostęp do edukacji, to
> byłoby tak samo? :)
> Nie mówię, że proporcje wynosiłyby 50:50, ale na pewno byłaby większa
> równowaga.
>
> Saulo

Nooo, proszę, Saulo: brawo!
:-)

100. Data: 2009-01-27 19:50:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Jan 2009 20:39:59 +0100, medea napisał(a):

> Że nie jestem miła? Coś mnie widocznie ugryzło.
>
> Ewa

Ani chybi jakiś tfurczy facet tutaj ;-)

nikogo nie ma w domu?!
to teraz o truciznach które wszyscy zażywamy
Gdzie bi- się z les- i homo- bije, tam...
Oby.
południowy przegląd prasy cd :)