Media

1. Data: 2000-11-12 20:45:24

Temat: Media
Od: Pisar <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję materiałów w formie elektronicznej dotyczšcych wpływu mediów
typu; tv, internet, na ludzi. / prosiłbym uprzejmie o podanie
konkretnych miejsc w sieci gdzie coś znajdę, ale nie na zasadzie wpisz
hasło w wyszukiwarkę...:)/.
W zamian podeślę jakieś ciekawe namiary www. Mam wolne łšcze komutowane
i wyszperanie czegoś właściwego zajmuje mi wieki.

THX

Piotrek

1. Data: 2000-11-13 20:10:47

Temat: Re: Media
Od: k...@l...pl (Krzysztof Kudlacik) szukaj wiadomości tego autora

post: <3...@i...pl>
z 12/11/2000 zawierał:
> [...]
P> typu; tv, internet, na ludzi. / prosiłbym uprzejmie o podanie
P> konkretnych miejsc w sieci gdzie coś znajdę, ale nie na zasadzie wpisz

Ale rozumiem, że już sprawdziłeś tą *najlepszą* metodą ;-> ?

--
Krzysztof Kudłacik
http://www.camera.art.pl http://www.psf.org.pl http://www.home.cp.pl

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.soc.edukacja
http://niusy.onet.pl/pl.soc.edukacja

dysleksja a pisanie w języku obcym
Magzyn Wszystko
Mozesz zostac korepetytorem jesli tylko chcesz i potafisz nauczac innych
flagi 11 listopada
Kto jest najszybszy w miescie