Status Nauczyciela - Pytanko

1. Data: 2000-11-08 22:44:46

Temat: Status Nauczyciela - Pytanko
Od: "Sławomir Pieszczek" <s...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Szanowną Społeczność :-))

Od dłuższego czasu przyglądam się tej grupie i przyznam się szczerze że
często korzystam z niektórych rad. Od jakiegoś czasu nurtuje mnie jeden
problem. Gdyby ktoś z Państwa chciał mi wyjaśnić tą kwestię z góry gorąco
dziękuję!
Otóż, jaki jest status nauczyciela zatrudnionego na podstawie umowy o pracę
na czas nieokreślony od dn. 01.09.1999 w wymiarze 24h tygodniowo, a w roku
2000 27h tygodniowo. Nauczyciel posiada wykształcenie wyższe z
przygotowaniem pedagogicznym z zakresu wychowanie techniczne, a zajmuje
stanowisko nauczyciela informatyki. Obecnie robi podyplomowe Studia
Informatyki.
Czy można ustalić przez dyrektora szkoły za odpowiednie kwalifikacje
ukończonego kierunku studiów za zbliżony do nauczanego przedmniotu?
z poważaniem:
Sławomir Pieszczek
s...@p...com

1. Data: 2000-11-16 20:03:46

Temat: Re: Status Nauczyciela - Pytanko
Od: "Piotr K." <p...@l...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Czy można ustalić przez dyrektora szkoły za odpowiednie kwalifikacje
>ukończonego kierunku studiów za zbliżony do nauczanego przedmniotu?

Po pierwsze: jeżeli już pracujesz 2 lata to najwyższy czas zaznajomić się
dogłębnie z K.N. oraz innymi obowiązującymi dokumentami typu roporządzenia
dostępne na www.men.waw.pl . We własnym interesie.
Po drugie:
Co to znaczy: "Czy można ustalić przez dyrektora szkoły za odpowiednie
kwalifikacje
>ukończonego kierunku studiów za zbliżony do nauczanego przedmniotu"?
Jako nauczyciel który ukończył wych.tech w świetle rozporządzenia nie masz
kwalifikacji do nauczania informatyki.
W szkołach podstawowych i gimnazjach o kwalifikacjach decyduje dyr., w
sytuacjach wątpliwych.

Piotr K.

Media
dysleksja a pisanie w języku obcym
Magzyn Wszystko
Mozesz zostac korepetytorem jesli tylko chcesz i potafisz nauczac innych
flagi 11 listopada