dysleksja a pisanie w języku obcym

1. Data: 2000-11-12 17:10:16

Temat: dysleksja a pisanie w języku obcym
Od: d...@p...onet.pl (Dorota) szukaj wiadomości tego autora

Mam prośbę do wszystkich nauczycieli spotykających się w pracy z dziećmi
dyslektycznymi. Kiedyś Ktoś wspomniał, że w Jej/Jego szkole opracowano
własny system postępowania z takimi uczniami. Jestem ogromnie zainteresowana
wszelkimi wskazówkami szczególnie jak doczytałam, że pisanie w jęz. obcym
"uwstecznia " takich uczniów w pisowni polskiej. Proszę o kontakt. Będe
ogromnie wdzięczna! Dora

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.soc.edukacja
http://niusy.onet.pl/pl.soc.edukacja

1. Data: 2000-11-14 22:05:24

Temat: Re: dysleksja a pisanie w języku obcym
Od: "Alicja" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

hmmm nie zgadzam sie z ta teoria , jestem dyslektykime a jednak znam 4
jezyki i nigdy w czasach szkoly nie mialamproblemy z j.polskim .

Magzyn Wszystko
Mozesz zostac korepetytorem jesli tylko chcesz i potafisz nauczac innych
flagi 11 listopada
Kto jest najszybszy w miescie
teleinformatyka