Status Nauczyciela - Pytanko

From: "Sławomir Pieszczek" <s...@p...com.pl>
Newsgroups: pl.soc.edukacja
Subject: Status Nauczyciela - Pytanko
Date: Wed, 8 Nov 2000 23:44:46 +0100

Witam Szanowną Społeczność :-))

Od dłuższego czasu przyglądam się tej grupie i przyznam się szczerze że
często korzystam z niektórych rad. Od jakiegoś czasu nurtuje mnie jeden
problem. Gdyby ktoś z Państwa chciał mi wyjaśnić tą kwestię z góry gorąco
dziękuję!
Otóż, jaki jest status nauczyciela zatrudnionego na podstawie umowy o pracę
na czas nieokreślony od dn. 01.09.1999 w wymiarze 24h tygodniowo, a w roku
2000 27h tygodniowo. Nauczyciel posiada wykształcenie wyższe z
przygotowaniem pedagogicznym z zakresu wychowanie techniczne, a zajmuje
stanowisko nauczyciela informatyki. Obecnie robi podyplomowe Studia
Informatyki.
Czy można ustalić przez dyrektora szkoły za odpowiednie kwalifikacje
ukończonego kierunku studiów za zbliżony do nauczanego przedmniotu?
z poważaniem:
Sławomir Pieszczek
s...@p...com