Meilaoidy - problem z haslem.

1. Data: 2003-09-03 16:05:07

Temat: Meilaoidy - problem z haslem.
Od: "gjc" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochane,
Jakis czas temu nieswiadomie wyrzucilam z mojego komputerka
program zapamietujacy haselka. Nie zrazajac sie tym wcale
weszlam na meilaoidy wierzac gleboko w moja pamiec i ...
gleboko sie zawiodlam. Ale od czego jest przycisk "lostpass"?!
I tu pojawil sie problem. Otoz, wpisuje swoj nick, pojawia sie
pytanko, wpisuje odpowiedz, pojawiaja sie dwie puste linijki.
Co dalej? Wydawalo mi sie, ze nalezy tam wpisac nowe haselko
(co tez zrobilam) a tu ... NIC. Zupelnie sie w tym wszystkim
pogubilam, ale nie trace nadzei, ze Wy Dziewczyny bedziecie
wiedzialy, co z tym fantem zrobic.
W oczekiwaniu na Wasza pomoc serdecznie pozdrawiam
ze slonecznej choc chlodnej Warszawy :-)))
GosiaJC

1. Data: 2003-09-03 16:24:02

Temat: Re: Meilaoidy - problem z haslem.
Od: "Connie" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"gjc" napisała:
> [...]
> pytanko, wpisuje odpowiedz, pojawiaja sie dwie puste linijki.
> Co dalej? Wydawalo mi sie, ze nalezy tam wpisac nowe haselko

Nie mialam tego problemu, ale przetestowalam wlasnie te sprawe, zmieniajac
swoje haslo.

Otoz: po wpisaniu odpowiedzi na pytanko wpisujesz nowe haslo w pierwsza
pusta linijke, a w druga - to samo nowe haslo, dla potwierdzenia jego
poprawnosci. Zanim jednak bedziesz mogla sie zalogowac na serwer, musisz
chwileczke poczekac - mnie tez na poczatku z tym nowym haslem wywalalo, ale
po paru minutach udalo sie wejsc bezproblemowo.

Powodzenia!
Connie (W-wa)

1. Data: 2003-09-03 17:03:27

Od: "gjc" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Connie" <c...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Powodzenia!
> Connie (W-wa)
>
> Udalo sie!!! Im sie po prostu nie podobalo moje haselko :-(
Ale za Twoja rada probowalam i probowalam az do skutku!
Dzieki za pomoc.
Pozdrowionka
GosiaJC

Hafty europejskie-kto chce?