Meksyk w Lidlu i po Meksyku - co dalej?

1. Data: 2007-01-23 16:12:36

Temat: Meksyk w Lidlu i po Meksyku - co dalej?
Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wg mnie to głupie postępowanie - jeżeli spodoba mi się produkt, to i tak
go nie dostanę w Lidlu, bo oferta meksynańska trwała tydzień. Teraz nie
wiem gdzie kupić przyprawy, sosy, itp - do kuchni meksykańskiej.
Firma El TEquito wyprodukowała serię dla Lidla. W internecie jej nie
widze.
Leszek

2. Data: 2007-01-23 19:13:26

Temat: Re: Meksyk w Lidlu i po Meksyku - co dalej?
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiem gdzie kupić przyprawy, sosy, itp - do kuchni meksykańskiej.
> Firma El TEquito wyprodukowała serię dla Lidla. W internecie jej nie widze.

nie przesadzaj ,na lidlu swiat sie nie konczy ,na marginesie po reklamie
tego meksykanskiego tygodnia mi sie odechcialo ,bladosc tej reklamy byla
okrutna.
markety maja oferte non stop, polecam tez sklepy internetowe.
p.

3. Data: 2007-01-23 19:56:42

Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana wrote:

> [...]
> reklamy byla okrutna.
> markety maja oferte non stop, polecam tez sklepy internetowe.

Toż dlatego się zapytałem, żeby ktoś podał hinta w jakim markecie poleca
przyprawy i jakiej firmy, albo gdzie w internecie.

Leszek

4. Data: 2007-01-23 20:49:27

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

np. www.masala.com.pl

5. Data: 2007-01-24 07:09:27

Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana wrote:

> np. www.masala.com.pl

Właśnie tę sam znalazłem ... i tylko tę :) Z przyprawami jednak kiepsko.
Mają trochę składników ale przyprawy...
Leszek

6. Data: 2007-01-24 21:23:59

Od: "eM eL" <badbatz99@CUT_THIS_OUThotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

"Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl> wrote in message
> Mają trochę składników ale przyprawy...

A jakich przypraw "meksykanskich" szukasz..?
Jest co prawda w kuchniach "meksykanskich" pare przypraw niezbyt latwo
dostepnych w Europie ale wiekszosc jest albo ma zamienniki.

--
><eM eL
"Antes morir de pie que vivir de rodillas"
-Dolores Ibárruri

7. Data: 2007-01-27 09:36:08

Od: "darkblue" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
> np. www.masala.com.pl

ceny tam maja niezbyt przyjazne
popularnie mowia na cos takiego "drozyzna"

8. Data: 2007-01-27 09:45:41

Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

darkblue <n...@n...pl> napisał(a):

> ceny tam maja niezbyt przyjazne
> popularnie mowia na cos takiego "drozyzna"

Znalazłam jeszcze taki sklep: http://szort.pl/sklep-chili

Nie wiem, jak tam jest z wszystkimi cenami, ale jeden produkt, który sobie
sprawdziłam, mają o 20 % taniej niż w masali.

Ania

9. Data: 2007-01-29 19:14:13

Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha wrote:

> Znalazłam jeszcze taki sklep: http://szort.pl/sklep-chili
>
> Nie wiem, jak tam jest z wszystkimi cenami, ale jeden produkt, który
> sobie sprawdziłam, mają o 20 % taniej niż w masali.

Rzeczywiście Masala "jest droga" ale szort ma z kolei mały wybór -
głównie mają narzedzia tortur (kto je te sosy 1000 jednostek:)
Nie ma w Polsce sklepu online z wyborem przypraw (w Masali również jest
niewiele).
Leszek

Peterhoff,Maibach,Bohman n,Peterhof,Bergnerf-garn ki,szybkowary-warto?
PIEROGI !!!
Blender ręczny czy kielichowy??
Gdzie najlepiej zamowic szafki kuchenne
Robot kuchenny- jaki?