Wyschniete rodzynki. Co zrobic aby byly znowu miekkie?

1. Data: 2007-01-23 17:03:17

Temat: Wyschniete rodzynki. Co zrobic aby byly znowu miekkie?
Od: "karmazynowy krol" <k...@d...krol> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Wyschly mi rodzynki, niestety...

Niewiem jak znowu zrobic zeby byly ponownie
miekkie. Moj partner nie lubi wyschnietych.
A ja chcialbym mu dogodzic.
Poradzcie cos, prosze.

karmazynowy krol

2. Data: 2007-01-23 17:21:51

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

karmazynowy krol wrote:

> [...]
>
> Wyschly mi rodzynki, niestety...
>
> Niewiem jak znowu zrobic zeby byly ponownie
> miekkie. Moj partner nie lubi wyschnietych.

Wlozyc do torebki z kawalkiem jablka na tydzien, albo podgrzac w
mikrofali przez 10 sekund.
MB

3. Data: 2007-01-23 19:02:41

Od: "ps" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Magdalena Bassett" <i...@b...com> napisal w
wiadomosci news:12rch1fqjetgnf8@corp.supernews.com...

> Wlozyc do torebki z kawalkiem jablka na tydzien, albo podgrzac w mikrofali
> przez 10 sekund.

Mam nieodparte przeczucie, ze za chwile sie przekonamy, ze zbyt szybko
odpowiedzialas... obym sie mylil ;)

Kri Z

4. Data: 2007-01-23 19:29:41

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2007-01-23 20:02:41 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *ps* skreślił te oto słowa:

> Mam nieodparte przeczucie, ze za chwile sie przekonamy, ze zbyt szybko
> odpowiedzialas... obym sie mylil ;)

Nie mylisz się.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

5. Data: 2007-01-23 19:51:35

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lia" <i...@p...org> wrote in message

Jak widzę, nadal trwa perfidny chocholi* taniec ...

*chachoł?

6. Data: 2007-01-23 21:42:12

Od: "karmazynowy krol" <k...@d...krol> szukaj wiadomości tego autora

"Magdalena Bassett" i...@b...com

> Wlozyc do torebki z kawalkiem jablka na tydzien, albo podgrzac w
> mikrofali przez 10 sekund.

Bardzo dziekuje za porade. Moj przyjaciel byl wniebowziety.
Wylizal mi do ostatniego. Byly takie soczyste i miekkie.
Jeszcze raz serdeczne dzieki!!!

karmazynowy krol

7. Data: 2007-01-23 22:06:58

Od: "ps" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w wiadomości
> Dnia 2007-01-23 20:02:41 w sprzyjających i niepowtarzalnych
> okolicznościach
> przyrody grupowicz *ps* skreślił te oto słowa:

> Nie mylisz się.

Coz do mojego serwera dopiero teraz doszla wiadomosc kinga... Ech MB jak nie
wywlecze wywlok i nie ujedrni sultanskich to calkiem sensownie pisze ;)

Kri Z

8. Data: 2007-01-24 03:31:39

Od: "Bluzgacz" <:netfuck@wypierdalaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magdalena Bassett" <i...@b...com> wrote in message

> Wlozyc do torebki z kawalkiem jablka na tydzien, albo podgrzac w mikrofali
> przez 10 sekund.

O kurwa, LOL hehehehe!
Co za glupia cipa...
--

Bluzgacz
GG:5015

Meksyk w Lidlu i po Meksyku - co dalej?
Peterhoff,Maibach,Bohman n,Peterhof,Bergnerf-garn ki,szybkowary-warto?
PIEROGI !!!
Blender ręczny czy kielichowy??
Gdzie najlepiej zamowic szafki kuchenne