Melduję się ponownie

1. Data: 2005-07-19 11:28:58

Temat: Melduję się ponownie
Od: "Majka" <m...@g...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich grupowiczów po długiej nieobecności spowodowanej
2-miesięcznym zwolnieniem lekarskim.
Ponieważ z komputera korzystam w pracy, nie mogłam śledzić Waszych
wypowiedzi, ale zaczynam nadrabiać zaległości.
Pragnę podziękować wszystkim, z którymi spotkałam się w tym czasie - Wiesi,
Kasi, Mirkowi i Waldkowi.
Cudownie jest spotkać się na żywo z takimi zapaleńcami.

Majka

2. Data: 2005-07-19 11:56:09

Temat: Re: Melduję się ponownie
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Majka" <m...@g...szczecin.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Wiesi,
> Kasi, Mirkowi i Waldkowi.
> Cudownie jest spotkać się na żywo z takimi zapaleńcami.

Witam po przerwie i miło znów widzieć Cię na grupie :))
No i zazdroszczę wojaży. Ja poza pomorskie w tym roku nie wybyłam :)))

Pozdrawiam
Kaska

3. Data: 2005-07-19 14:40:06

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja poza pomorskie w tym roku nie wybyłam :)))
>
> Pozdrawiam
> Kaska

A ja tam zazdroszczę Twoich drobniutkich wojaży, dawno nie czułam
powietrza w portowym doku przesiąkniętego rybią wonią ani tej bryzy znad
morza z kwitnącymi glonami ... bardzo brakuje mi morza. A wszędzie chrzęści
piasek, nawet w stawach ;-)

Serdecznie Miłka

4. Data: 2005-07-19 15:40:24

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> powietrza w portowym doku przesiąkniętego rybią wonią ani tej bryzy znad
> morza z kwitnącymi glonami ... bardzo brakuje mi morza. A wszędzie

Ja też dawno nie czułam, nie byłam w tym roku nad morzem :))

Pozdrawiam
Kaśka

Re: Osy na poddaszu.
Osy na poddaszu.