Mercilon - pilne pytanie

1. Data: 2005-05-06 20:35:02

Temat: Mercilon - pilne pytanie
Od: "Pytająca" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam problem.
Przed chwilą brałam tabletkę. Ku mojemu zdziwieniu zauważyłam, że zostały
jeszcze dwie - na czwartek i piątek (dziś jest piątek). Normalnie paczkę
kończę w soboty. Mimo wszystko, wystraszona z rozpędu wzięłam obie, myśląc, że
wczoraj (czwartek) zapomniałam o tabletce (choć mi się to nie zdarza) - z
nerwów nie mogłam sobie przypomnieć, czy wczoraj brałam, czy nie.

Potem zaczęłam się zastanawiać i doszłam do wniosku że wczoraj musiałam wziąć
sobotnią (z trzech ostatnich) i dlatego został czwartek i piątek. Niestety,
było już za późno.

Co mam teraz robić? Rozpoczynać jutro nową paczkę bez dni przerwy czy czekać
spokojnie jakby nic się nie stało? Czy zachowana jest skuteczność?

Proszę doświadczone osoby o pilną wskazówkę - w razie czego muszę jutro
pojechać do apteki i kupić nową paczkę.
Dziękuję za pomoc.

--
pozdrowienia,
P.

2. Data: 2005-05-06 21:18:54

Temat: Re: Mercilon - pilne pytanie
Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proszę doświadczone osoby o pilną wskazówkę - w razie czego muszę jutro
> pojechać do apteki i kupić nową paczkę.

spokojnie ,czyli na jutro nie masz juz piguł?

jesli tak to spokojnie poczekaj na okres i bierz nowe opakowanie jak
gdyby nigdy nic. o skutecznosc nie bałabym sie koncu to dni przed
okresm no i lyknęlas 2.
p.

3. Data: 2005-05-06 21:38:31

Od: "Pytająca" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> spokojnie ,czyli na jutro nie masz juz piguł?

Dokładnie tak.

> jesli tak to spokojnie poczekaj na okres i bierz nowe opakowanie jak
> gdyby nigdy nic. o skutecznosc nie bałabym sie  koncu to dni przed
> okresm no i lyknęlas 2.

Mam nadzieję, że tak właśnie jest.
W takim razie kiedy mogę się spodziewać okresu?

Dziękuję za odpowiedź.

--
pozdrawiam,
P.

4. Data: 2005-05-07 06:53:44

Od: "candina" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proszę doświadczone osoby o pilną wskazówkę - w razie czego muszę jutro
> pojechać do apteki i kupić nową paczkę.
> Dziękuję za pomoc.

ulotka! czytaj ulotkę :)
o ile pamietam łyknij ostatnią tabletkę i zrób normalna przerwę

5. Data: 2005-05-07 07:22:01

Od: "Pytająca" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ulotka! czytaj ulotkę :)

W ulotce piszą co zrobić w razie zapominalstwa, a nie nadgorliwości :)
Dlatego pytam na grupie.

> o ile pamietam łyknij ostatnią tabletkę i zrób normalna przerwę

Dla wyjaśnienia: wczoraj połknęłam dwie ostatnie tabletki - skończyłam paczkę.

--
pozdrawiam,
P.

6. Data: 2005-05-07 07:41:37

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytająca <k...@o...pl> napisał(a):

> W ulotce piszą co zrobić w razie zapominalstwa, a nie nadgorliwości :)
> Dlatego pytam na grupie.

> Dla wyjaśnienia: wczoraj połknęłam dwie ostatnie tabletki - skończyłam
paczkę.

Zrob 7 dniowa przerwe.
Nic sie nie stalo (no moze lekkie zachwianie hormonalne - tu musialby sie
lekarz wypowiedziec), ale dzialanie antykoncepcyjne masz zapewnione

Pozdrawiam,
Hania

7. Data: 2005-05-07 12:48:52

Od: "candina" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W ulotce piszą co zrobić w razie zapominalstwa, a nie nadgorliwości :)
> Dlatego pytam na grupie.

jakieś 3 lata temu ulotka była bardzo dobrze opisana i były chyba tam
wszystkie możliwe przypadki ;)

8. Data: 2005-05-09 14:05:32

Od: "Pytająca" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jakieś 3 lata temu ulotka była bardzo dobrze opisana i były chyba tam
> wszystkie możliwe przypadki ;)

Owszem, ulotka jest gruba - zajmuję jakieś 90% objętości pudełka,
ale to tylko pozory, że ukryte są w niej wszystkie informacje.
Innych przypadków niż "w razie zapomnienia" nie ma opisanych.

Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.
Robię teraz tygodniową przerwę. :)

--
pozdrawiam,