Metroseksualność coraz widoczniejsza.

1. Data: 2010-03-04 08:56:24

Temat: Metroseksualność coraz widoczniejsza.
Od: Iska <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z badań międzynarodowego operatora telefonii komórkowej T-Mobile
wynika, że znacznie wzrosła liczba mężczyzn, którzy wkładają wiele
uczucia w pisanie SMS-ów i nawet wiadomości do znajomych oraz
przyjaciół tej samej płci kończą wirtualnym pocałunkiem (x). Zjawisko
to rozpowszechniło się na tyle, że zaczęto mówić o nowym pokoleniu -
metrotekstualistach, co nie bez powodu kojarzy się z opisanym po raz
pierwszy przez Marka Simpsona metroseksualistą[...]

http://www.racjonalista.pl/index.php/s,38/d,13/t,325
85

Kiedyś to tylko Michael.J oczy malował a dziś... :(

2. Data: 2010-03-04 09:24:55

Temat: Re: Metroseksualność coraz widoczniejsza.
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iska" napisał:

> znacznie wzrosła liczba mężczyzn, którzy wkładają wiele
> uczucia w pisanie SMS-ów i nawet wiadomości do znajomych
> oraz przyjaciół tej samej płci kończą wirtualnym pocałunkiem (x).

Iks? To pocałunek? Od kiedy??
A xD to co w takim razie?

--
Pozdrawiam - Aicha (niedzisiejsza)

3. Data: 2010-03-04 09:29:36

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Iska" napisał:
>
> Iks? To pocałunek? Od kiedy??
> A xD to co w takim razie?
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha (niedzisiejsza)

Straszne świństwa,
po prostu straszne :-))))))), MK

4. Data: 2010-03-04 09:33:22

Od: Iska <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Mar, 10:24, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> Iks? To pocałunek? Od kiedy??
> A xD to co w takim razie?
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha (niedzisiejsza)

A skąd mi to wiedziec czemu (x), podałam zródło artykułu - co sie znów
czepiasz?

5. Data: 2010-03-04 09:34:38

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iska" napisał:

> co sie znów czepiasz?

Będę tak miała do wtorku. Potem mi przejdzie (albo się pogorszy:D).

--
Pozdrawiam - Aicha (na cienkiej czerwonej lince;))

6. Data: 2010-03-04 09:36:09

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Iks? To pocałunek? Od kiedy??
> A xD to co w takim razie?

No właśnie nie wiem co to te xD, pocałunek to chyba :* ?

Na post po zbóju zaprosił
;P :D

7. Data: 2010-03-04 09:38:26

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" napisał:

> No właśnie nie wiem co to te xD,

Śmiech z zamkniętymi oczami.

> pocałunek to chyba :* ?

Si, senior :)

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

8. Data: 2010-03-04 09:41:09

Od: Iska <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:hmnuc0$g04$1@news.onet.pl...

> No właśnie nie wiem co to te xD, pocałunek to chyba :* ?
>
> Na post po zbóju zaprosił
> ;P :D

Odezwał się ten co oczu niby nie maluje ;P
Przyznaj się że błyszczyk i bezbarwny manikurpedikur masz ?

STOP.http://www.youtube.com/watch?v=ZTL88D_rofI&feat
ure=related

9. Data: 2010-03-04 09:46:45

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Śmiech z zamkniętymi oczami.

Dzięki. Teraz już wiem. Choć nie ogarniam tej wiedzy ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

10. Data: 2010-03-04 09:50:40

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora