Michałek-przewałek.

1. Data: 2022-10-19 23:47:08

Temat: Michałek-przewałek.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"(...) Współpracownik Marka Falenty zeznał, że wręczył Michałowi Tuskowi,
synowi byłego premiera Donalda Tuska, reklamówkę z 600 tys. euro łapówki
dla polityków i działaczy Platformy Obywatelskiej.
(...) Marcin W. zeznał: "Ja uznałem, że mogę do Michała Tuska mówić na ,,ty"
skoro przekazuję mu 600 tys. euro. Ja siedziałem za biurkiem Falenty,
dlatego mnie na nagraniu nie widać, ale słychać. Marek F. siedział na
jednym z foteli, a na ziemi, obok ławy postawiłem reklamówkę z kasą. Michał
wszedł i powiedział ,,Witam panowie". F. powiedział: ,,To jest dla ciebie
reklamówka". Michał rozchylił tę reklamówkę i spytał: ,,Kasa się zgadza?"."

https://dorzeczy.pl/kraj/359737/michal-tusk-zabral-g
los-po-ujawnieniu-zeznan-z-afery-tasmowej.html

--
,,Słowo ,,rozkaz" porusza armie, słowo ,,wolność" - narody." Novalis, ze
zbioru Uczniowie z Sais.

2. Data: 2022-10-20 07:53:00

Temat: Re: Michałek-przewałek.
Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2022-10-19 o 23:47, XL pisze:
> [...]
>
> https://dorzeczy.pl/kraj/359737/michal-tusk-zabral-g
los-po-ujawnieniu-zeznan-z-afery-tasmowej.html

Podejrzewam, że to nagranie z wręczania łapówki w stosownym momencie się
odnajdzie.

PD

3. Data: 2022-10-20 09:57:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

PD <p...@g...pl> wrote:

los-po-ujawnieniu-zeznan-z-afery-tasmowej.html

> Podejrzewam, że to nagranie z wręczania łapówki w stosownym momencie się
> odnajdzie.

Na pewno sobie już czeka na ten stosowny moment.

4. Data: 2022-10-20 11:09:14

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.10.2022 o 07:53, PD pisze:

los-po-ujawnieniu-zeznan-z-afery-tasmowej.html

> Podejrzewam, że to nagranie z wręczania łapówki w stosownym momencie
> się odnajdzie.

Oczywiście. Kampania tuż tuż. A może już.

--
Ewa

5. Data: 2022-10-20 13:34:57

Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2022-10-20 o 11:09, FEniks pisze:

los-po-ujawnieniu-zeznan-z-afery-tasmowej.html

> Oczywiście. Kampania tuż tuż. A może już.

Na razie po jednej stronie. Obserwując co się dzieje, dochodzę do
wniosku że Donek non stop próbuje kąsać i wypsztykuje się z argumentów i
tematów niczym Putin z czołgów na ukrainie. Jakichś zdecydowanych ruchów
ze strony PiS jak dotąd nie ma w odpowiedzi, raz że za wcześnie, dwa nie
ma co przeszkadzać Donkowi w licznych samozaoraniach, wystarczy je
pokazywać. Jak już się Donek wypsztyka, na jakieś pół roku przed
wyborami PiS dopiero wyciągnie grube działa i będzie ciekawie. Tak to widzę.

PD

6. Data: 2022-10-20 13:50:30

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.10.2022 o 13:34, PD pisze:

> [...]
> samozaoraniach, wystarczy je pokazywać. Jak już się Donek wypsztyka,
> na jakieś pół roku przed wyborami PiS dopiero wyciągnie grube działa i

Ciekawie to widzisz. A te 600 tysięcy w reklamówce to kto wyciągnął i
eksponuje? W dodatku po prawie 5 latach odleżenia się w prokuraturze...

--
Ewa

7. Data: 2022-10-20 14:15:06

Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2022-10-20 o 13:50, FEniks pisze:

los-po-ujawnieniu-zeznan-z-afery-tasmowej.html

> Ciekawie to widzisz. A te 600 tysięcy w reklamówce to kto wyciągnął i
> eksponuje? W dodatku po prawie 5 latach odleżenia się w prokuraturze...

Ale to nie jest jeszcze ten kaliber działa, jaki mam na myśli.
Trochę sobie dalej pozmyślam (tak dla jasności). 5 lat lezy w
prokuraturze, albowiem same zeznania świadka to słaby powód do stawiania
zarzutów. No ale skoro Donald chciał ujawnienia zeznań - to ujawniamy.
Ale jeśli na pół roku przed wyborami odnajdą się taśmy z przekazywaniem
łapówki, no to wtedy zarzuty trzeba już będzie postawić. A do tego
czasu, niech "Donki" mówią: to nie my, to kłamstwo, skandal itd.

A teraz takie pytanie do Ciebie, w kwestii wiary :) Pomijając polityczną
otoczkę, wierzysz w prawdziwość tego zeznania? Ja tam wierzę.

PD

8. Data: 2022-10-20 16:36:45

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.10.2022 o 13:34, PD pisze:

> Jakichś zdecydowanych ruchów
> ze strony PiS jak dotąd nie ma w odpowiedzi, raz że za wcześnie,

Jak za wcześnie?
Przecież robią zdecydowane ruchy od wielu lat.
Zaczynając od zdemolowania sądownictwa, poprzez pilnowanie za miliony
trawników niby pod lotnisko, stępki pod promy, milion elektrycznych
samochodów, 70 sasinów, sponsorowanie z pieniędzy podatników organizacji
faszystowskich, wyprowadzanie Polski z UE... można długo wymieniać.

Tu masz wycinek:
http://100aferpis.pl/

Te ruchy są za mało zdecydowane?

> dwa nie ma co przeszkadzać Donkowi w licznych samozaoraniach, wystarczy je
> pokazywać.

Samozaorania pisu też wystarczy tylko pokazywać?

> Jak już się Donek wypsztyka, na jakieś pół roku przed
> wyborami PiS dopiero wyciągnie grube działa i będzie ciekawie. Tak to
> widzę.

Bo działa, które pis już wyciągnął przez te lata, są da przeciętnego
wyborcy pisu za cienkie? Czy działo w postaci doprowadzenia państwa do
ruiny i upadku będzie wystarczająco grube dla wyborcy pisu?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

9. Data: 2022-10-20 17:00:09

Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2022-10-20 o 16:36, Kviat pisze:

> [...]
> samochodów, 70 sasinów, sponsorowanie z pieniędzy podatników organizacji
> faszystowskich, wyprowadzanie Polski z UE... można długo wymieniać.

Ale nadążasz, że mowa jest o kampanii wyborczej do zbliżających się wyborów?

> Samozaorania pisu też wystarczy tylko pokazywać?

Nie wiem jaki Donek ma pomysł na kampanię, jeśli uzna że to wystarczy,
to zobaczymy co z tego wyniknie.

> Bo działa, które pis już wyciągnął przez te lata, są da przeciętnego
> wyborcy pisu za cienkie? Czy działo w postaci doprowadzenia państwa do
> ruiny i upadku będzie wystarczająco grube dla wyborcy pisu?

Do tej pory wystarczało pokazywanie jak te twoje "Donki" doprowadzały
kraj do ruiny. Tu się z tobą zgodzę, że tym razem mogą być potrzebne
cięższe działa.

PD

10. Data: 2022-10-20 19:25:53

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.10.2022 o 17:00, PD pisze:

> Ale nadążasz, że mowa jest o kampanii wyborczej do zbliżających się
> wyborów?

Tak.
A ty nadążasz?

Co by Donek nie odpierdolił, to nic nie przebije tego, co przez ostatnie
lata odpierdolił w tym kraju pis.

Wali mnie to, czy Donek wygra, czy nie wygra wybory.
Ważne, żeby przegrał pis i w zamian nie wygrał jakiś twór gorszy od nich.

> Nie wiem jaki Donek ma pomysł na kampanię, jeśli uzna że to wystarczy,
> to zobaczymy co z tego wyniknie.

Dla wyborcy pisu nie ma znaczenia jaki pomysł na kampanię ma Donek,
skoro dla niego nie mają znaczenia przewały pisu, a i tak nadal ten twór
popierają.

Przecież doskonale rozumiesz (albo i nie...), że choćby Donek był
świętszy od papieża (co nie jest trudne), to i tak wyborcy pisu
zagłosują tak jak powie prezes.

> Do tej pory wystarczało pokazywanie jak te twoje "Donki" doprowadzały
> kraj do ruiny.

No pewnie. Zostawili po sobie kompletną ruinę. Same zgliszcza... w
przeciwieństwie do pisu, pod którego kierownictwem ten kraj rozkwita...
I przecież jak można porównywać to co odpierdalają pisowcy do
ośmiorniczek za 80 zł?

Tylko w takim razie dlaczego zamiast odbudowywać tę przejętą ruinę
pisowcy wykopali pod nią dół?

> Tu się z tobą zgodzę, że tym razem mogą być potrzebne
> cięższe działa.

Sądzisz, że wyznawcy pisu przestaną popierać pis jak kraj upadnie?
Ja nie sądzę. To sekta jest. A sekty nie kierują się rozsądkiem, o
logice z litości nie wspominając.

Tylko dlaczego koniecznie pis (i jego wyznawcy) chce doprowadzić ten
kraj do ruiny żeby się o tym przekonać?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Idzie piąta szpryca, a głupiemu...
Wstydzę się, że pijak Stuhr mówi po polsku!
Będzie polska atomówka!
Agresywna reklama elektro...
Plaga kowidozbrodni.