Wstydzę się, że pijak Stuhr mówi po polsku!

1. Data: 2022-10-19 10:11:48

Temat: Wstydzę się, że pijak Stuhr mówi po polsku!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stary pijaczyna Stuhr potrącił motocyklistę i ,,przeprasza". Czy POwscy
sędziowie potraktują go jak Najsztuba? - to pewne.

https://www.pudelek.pl/jerzy-stuhr-po-raz-pierwszy-z
abiera-glos-po-wypadku-w-krakowie-zaluje-i-przeprasz
am-6824406119783264a

Masz rację, antypolski gadzie, że ,,za granicą wstydzisz się mówić po
polsku" - bo ty kompromitujesz polski naród, vide link wyżej. Wstydź się
mówić po polsku także w Polsce! A za granicą mów w swoim ojczystym jidysz!
?

--
,,Słowo ,,rozkaz" porusza armie, słowo ,,wolność" - narody." Novalis, ze
zbioru Uczniowie z Sais.

2. Data: 2022-10-19 10:16:49

Temat: Re: Wstydzę się, że pijak Stuhr mówi po polsku!
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.10.2022 o 10:11, XL pisze:
> [...]
> mówić po polsku także w Polsce! A za granicą mów w swoim ojczystym jidysz!

No jasne, bo trzeba się wstydzić kogoś, kto rozumie swój błąd i wprost
to wyraża:

*/"Bardzo żałuję i przepraszam, że wczoraj podjąłem tę najgorszą w moim
życiu decyzję o prowadzeniu samochodu/*/. Deklaruję pełną współpracę
z organami powołanymi do wyjaśnienia wczorajszego incydentu.
Jednocześnie chciałem zapewnić, że/*/wbrew doniesieniom medialnym, nie
zbiegłem z miejsca zdarzenia, lecz zatrzymałem się na życzenie jego
uczestnika i razem oczekiwaliśmy na przyjazd policji/*/."/

--
Ewa

3. Data: 2022-10-19 10:39:15

Temat: Re: o polsku!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> [...]
> zbiegłem z miejsca zdarzenia, lecz zatrzymałem się na życzenie jego
> uczestnika i razem oczekiwaliśmy na przyjazd policji/*/."/

Ten panoczek jeździ po pijanemu najprawdopodobniej nie pierwszy raz - więc
,,przeprasza", bo tym razem przejechał człowieka, co przecież musiało
nastąpić. Ilu ludzi jeszcze przejedzie? - bo że go uniewinnią, to pewne.
Casus Najsztuba. Idź sobie, kobieto, nie broń antypolskiego pijaka, bo się
kompromitujesz.

4. Data: 2022-10-19 11:37:11

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.10.2022 o 10:39, XL pisze:

> ,,przeprasza", bo tym razem przejechał człowieka

Łojoj...

--
Ewa

5. Data: 2022-10-19 15:28:11

Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2022-10-19 o 10:16, FEniks pisze:

> [...]
> zbiegłem z miejsca zdarzenia, lecz zatrzymałem się na życzenie jego
> uczestnika i razem oczekiwaliśmy na przyjazd policji/*/."/

Ciekawy jestem jak wyglądało to zatrzymanie się na życzenie uczestnika.
Potrącił tego motocyklistę, a ten w locie krzyknął mu przez otwartą
szybę "szanowny panie, życzę sobie by pan się zatrzymał". No bo skoro
zatrzymał się na życzenie, to musiał być w ruchu gdy to życzenie
artykułowano.

PD

6. Data: 2022-10-19 16:23:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

PD <p...@g...pl> wrote:

> [...]
> szybę "szanowny panie, życzę sobie by pan się zatrzymał". No bo skoro
> zatrzymał się na życzenie, to musiał być w ruchu gdy to życzenie

Gnój i tyle. Gdyby tylko mógł, to by uciekł. Monitoring to jednak czasem
dobra rzecz - na takich ,,przepraszaczy".

7. Data: 2022-10-19 16:24:31

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Łojoj...

Gdyby przejechał Twojego syna, inaczej byś śpiewała, hipokrytko.

8. Data: 2022-10-19 18:05:21

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Ilu ludzi jeszcze przejedzie? - bo że go uniewinnią, to pewne.
> Casus Najsztuba. Idź sobie, kobieto, nie broń antypolskiego pijaka, bo się

Tak samo jak tego?

https://moto.pl/MotoPL/7,88389,28432222,radny-pis-po
tracil-pijany-83-latke-ale-nie-zostal-ukarany.html

"Niski stopień szkodliwości społecznej czynu
W wyniku powyższego orzeczenia radny PiS jest uznany za winnego, ale sąd
nie wymierzył mu za to kary. W świetle prawa radny pozostanie osobą
niekaraną. Sąd nie ujawnił uzasadnienia do wyroku, ponieważ nie wpłynął
wniosek od żadnej ze stron w tej sprawie."

Ilu ludzi jeszcze przejedzie?

I jakoś nie pamiętam, żebyś tak piętnowała inne przypadki.
(Tego jest od cholery, wybrałem pierwsze z brzegu)

https://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,44425,26713380,r
adny-pis-spowodowal-kolizje-po-pijaku-kolegow-przeko
nuje.html

https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2021-05-12/rozpo
czal-sie-proces-bylego-posla-pis-artura-zawiszy/

"Sprawa dotyczy wydarzeń z 25 października 2019 roku, kiedy były poseł
Artur Zawisza, prowadząc samochód potrącił jadącą rowerem pracownicę
Biura Bezpieczeństwa Narodowego. Kobieta z obrażeniami została
przewieziona do szpitala. Policja ustaliła, że sprawca był trzeźwy, nie
miał jednak uprawnień do kierowania pojazdami. Jeszcze tego samego dnia
wieczorem Zawisza znowu prowadził auto i został zatrzymany przez policję
do kontroli drogowej.

Były poseł stracił prawo jazdy w 2016 r. za prowadzenie auta pod wpływem
alkoholu. Sąd wydał mu zakaz prowadzenia pojazdów, który wygasł z końcem
lipca tego roku. Do czasu wypadku nie uzyskał jednak nowych uprawnień,
co wiąże się z ponownym zdaniem egzaminu na prawo jazdy.

W środę w Sądzie Rejonowym dla Warszawy-Mokotowa ruszył proces Zawiszy.
Prokurator Beata Nowosad odczytała akt oskarżenia wobec Artura Zawiszy
(zgodził się na podawanie pełnego nazwiska). Wśród czterech stawianych
mu zarzutów jest spowodowanie wypadku drogowego oraz trzykrotne
kierowanie samochodem mimo cofniętych uprawnień do prowadzenia pojazdów.

Oskarżony przyznał się do zarzucanych mu czynów i wyraził "głębokie i
szczere ubolewanie" z powodu zdarzenia, do którego doszło 25
października 2019 r. Kolejny raz przeprosił również poszkodowaną.
"Żałuję tej sytuacji. Oczywiście wiem, że ona miała miejsce. Ja się do
winy przyznaję" - podkreślił."

??? ????? fiutinowska onuco.
I nie wracaj
Piotr

9. Data: 2022-10-19 21:43:36

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.10.2022 o 15:28, PD pisze:

> [...]
> przez otwartą szybę "szanowny panie, życzę sobie by pan się
> zatrzymał". No bo skoro zatrzymał się na życzenie, to musiał być w

To nie jest tajemnica - potrącił motocyklistę za łokieć, nawet nie
zauważył, tamten się przewrócił, ale wstał i dogonił Stuhra. Tak podają
media.

Potrącenie motocyklisty za łokieć wydaje mi się sprawą wielce
prawdopodobną, nawet jeśli nie ma się ani promila alkoholu we krwi. Czy
rzeczywiście nie zauważył, czy chciał uciec - to już niech rozstrzyga
sąd. I - żeby była jasność - jestem wrogiem prowadzenia pojazdu po
alkoholu i generalnie potępiam. Ale nie dać komuś szansy i wstydzić się
kogoś za to, że (po polsku) wyraził skruchę, żal i ubolewanie za swój
ewidentnie głupi uczynek? Miejmy odrobinę litości.

--
Ewa

10. Data: 2022-10-19 21:46:07

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.10.2022 o 16:24, XL pisze:

> Gdyby przejechał Twojego syna, inaczej byś śpiewała, hipokrytko.

Niezależnie od tego, kto by potrącił kogokolwiek z mojej rodziny,
śpiewałabym tak samo. Czy Stuhr, czy partyjniak, czy ksiądz biskup.
Chociaż w przypadku tych dwóch ostatnich nie wiem, czy mogłabym liczyć
na uczciwy proces.

--
Ewa

Będzie polska atomówka!