Re: Wstydzę się, że pijak Stuhr mówi po polsku!

From: PD <p...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Wstydzę się, że pijak Stuhr mówi po polsku!
Date: Wed, 19 Oct 2022 15:28:11 +0200

W dniu 2022-10-19 o 10:16, FEniks pisze:
> [...]
abiera-glos-po-wypadku-w-krakowie-zaluje-i-przeprasz
am-6824406119783264a

> No jasne, bo trzeba się wstydzić kogoś, kto rozumie swój błąd i wprost
> to wyraża:
>
> */"Bardzo żałuję i przepraszam, że wczoraj podjąłem tę najgorszą w moim
> życiu decyzję o prowadzeniu samochodu/*/. Deklaruję pełną współpracę
> z organami powołanymi do wyjaśnienia wczorajszego incydentu.
> Jednocześnie chciałem zapewnić, że/*/wbrew doniesieniom medialnym, nie
> zbiegłem z miejsca zdarzenia, lecz zatrzymałem się na życzenie jego
> uczestnika i razem oczekiwaliśmy na przyjazd policji/*/."/

Ciekawy jestem jak wyglądało to zatrzymanie się na życzenie uczestnika.
Potrącił tego motocyklistę, a ten w locie krzyknął mu przez otwartą
szybę "szanowny panie, życzę sobie by pan się zatrzymał". No bo skoro
zatrzymał się na życzenie, to musiał być w ruchu gdy to życzenie
artykułowano.

PD