Miejsce parkingowe i ulotki.....

1. Data: 2006-03-20 18:32:17

Temat: Miejsce parkingowe i ulotki.....
Od: "S.S." <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.Wie ktos moze skad mozna wziac ulotki, ktore wklada sie za
wycieraczki aut kierowcow, ktorzy zaparkowali na miejscu dla
niepelnosprawnych?Cos slyszalem o jakies acji, moze ktos wie cos wiecej
na ten temat?

2. Data: 2006-03-21 07:36:53

Temat: Re: Miejsce parkingowe i ulotki.....
Od: t...@i...org.pl (tzchmgda) szukaj wiadomości tego autora

ja zrobila sobie sama takie i wkladam za wycieraczki
ania
wpłać swój 1% podatku na Polskie Towarzystwo Chorób Nerwowo-Mięśniowych w
Warszawie 59 1020 1055 0000 9002 0015 7693, powiadom nas t...@i...org.pl
o wplacie cześć z tej kwoty trafi na konto Gdańskiego Oddziału
www.idn.org.pl/tzchm/
www.tzchm.gower.pl
Dziękujemy

3. Data: 2006-03-21 13:49:28

Od: "S.S." <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tzchmgda napisał(a):
> [...]
> Warszawie 59 1020 1055 0000 9002 0015 7693, powiadom nas t...@i...org.pl
> o wplacie cześć z tej kwoty trafi na konto Gdańskiego Oddziału

OK dzekuje za info ;)Juz mam wszystko ;).

4. Data: 2006-03-23 18:09:01

Od: Jacek Sztajnke <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tzchmgda wrote:
> ja zrobila sobie sama takie i wkladam za wycieraczki
> ania
A czy próbowałaś taką akcję uruchomić w Urzędzie Miejskim w Gdańsku?
Mogę Ci podać namiar na kobietę, która mogłaby pomóc
coś takiego poprowadzić.

Jacek

5. Data: 2006-03-23 21:17:16

Od: "S.S." <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Sztajnke napisał(a):
> A czy próbowałaś taką akcję uruchomić w Urzędzie Miejskim w Gdańsku?
> Mogę Ci podać namiar na kobietę, która mogłaby pomóc
> coś takiego poprowadzić.
>
> Jacek
Mnie tylko interesuje wtykac te kartki moim sasiadom, ktorzy stawiaja
auta na moim miejscu.Wydrukwalem juz ulotki mam nadzieje,ze troche
wstydu im narobie.

6. Data: 2006-03-23 21:25:30

Od: "Zmotoryzowany" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "S.S." <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> Mnie tylko interesuje wtykac te kartki moim sasiadom, ktorzy stawiaja
> auta na moim miejscu.Wydrukwalem juz ulotki mam nadzieje,ze troche
> wstydu im narobie.

A może spróbuj napisać coś takiego: Wlasnie bezprawnie zajales miejsce dla
inwalidy, nastepny razem moj kolega "dresiarz" sprawi, iz bedziesz to robic
legalnie...
Pozdrawiam z pozycji wózka
Staszek L.

7. Data: 2006-03-24 06:59:46

Od: t...@i...org.pl (tzchmgda) szukaj wiadomości tego autora

<<A czy próbowałaś taką akcję uruchomić w Urzędzie Miejskim w Gdańsku?
<<Mogę Ci podać namiar na kobietę, która mogłaby pomóc coś takiego
poprowadzić.

Poprosze Jacku o namiar na Pania w Urzedzie Miejskim Gdanska

8. Data: 2006-03-24 10:47:00

Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-03-23 22:25,, Zmotoryzowany napisał(a):

> A mo?e spróbuj napisaae co? takiego: Wlasnie bezprawnie zajales miejsce dla
> inwalidy, nastepny razem moj kolega "dresiarz" sprawi, iz bedziesz to robic
> legalnie...

Witam
To już jest czyn karalny takie sformułowanie i raczej nie radziłbym
stosować bo może się to skończyć w sądzie i mówię to zupełnie poważnie
Piotr M
--
/Dobrego człowieka nie może spotkać nic złego: przeciwieństwa nie/
/chodzą ze sobą w parze./

9. Data: 2006-03-24 17:04:57

Od: Jacek Sztajnke <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zmotoryzowany wrote:
> [...]
> inwalidy, nastepny razem moj kolega "dresiarz" sprawi, iz bedziesz to robic

Oficjalnie stosuje się
"Zabrałes mi miejsce - zabierz moją niepełnosprawność"
albo
"Czy naprawdę chciałbyś być na moim miejscu"

Znam też takich, co blokują swoim samochodem wyjazd,
tak aby gość nie mógł wyjechać i dzwonią po policję
lub straż miejską.
Zwłaszcza łyse karki z tej pozycji fajnie wyglądają.

10. Data: 2006-03-25 13:01:35

Od: "S.S." <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr M :) napisał(a):

> Witam
> To już jest czyn karalny takie sformułowanie i raczej nie radziłbym
> stosować bo może się to skończyć w sądzie i mówię to zupełnie poważnie
> Piotr M

Tez mi sie wydaje, ze tak pisac nie mozna ;).Jeden z sasiadow
podpowiedzial mi zeby zamontowac slupek blokujacy na kluczyk.Zastanawiam
sie tylko, czy nie zlamalbym jakiegos prawa instalujac takie uzadzenie?A
czy policja moze ukarac mandatem wlasciciela auta, ktory parkuje na
miejscu na ON?Parking jest wlasnscia spoldzielni mieszkaniowej, miejsce
nie jest oznaczone tablica tylko namalowany jest krzyzak z nr rej.samochodu.

Prośba o drogowskaz
Ulga rechabilitacyjna - pit za 2005 rok.
malle do pfron,u
informacja dla studentów niepełnosprawnych
PFRON - WEBSITE