Mięsko smacznie i dietetycznie???

1. Data: 2004-04-20 08:59:53

Temat: Mięsko smacznie i dietetycznie???
Od: "Ania" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam mały problem. Jutro wpada do nas na obiad osoba, która ma problemy z
żołądkiem (nie je papryki, ostrych przypraw itp.). I właśnie z tego wynika
problem. Co zrobić na drugie danie by było smacznie i dietetycznie??
Z góry dziękuję za odpowiedzi!

1. Data: 2004-04-20 09:10:13

Temat: Re: Mięsko smacznie i dietetycznie???
Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 20 Apr 2004 10:59:53 +0200, Waćpanna lub Waćpan *Ania*, w
wiadomości news:<c62p18$nfn$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

> [...]
> żołądkiem (nie je papryki, ostrych przypraw itp.). I właśnie z tego wynika
> problem. Co zrobić na drugie danie by było smacznie i dietetycznie??

W takim wypadku najlepiej też nie smażyć, wiem niestety z doświadczenia :(
Dobry jest drób gotowany i podany w potrawce lub mięso duszone z warzywami w
folii w piekarniku (przyprawy raczej ziołowe + czosnek na przykład [mnie nie
przeszkadzał w diecie]).
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2004-04-20 09:30:33

Od: "Marianka" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam!
A może polędwiczki wieprzowe w jarzynach; ja dodaję do jarzyn groszek, tu
chyba trzeba go wykluczyć...do tego ziemniaki posypane natką: kolorowo,
dietetycznie i smacznie... Zamiast zwykłej marchewki weź marchewkę mini
/do kupienia w hipermarketach - mrożona/, wygląda w miarę efektownie...
Smacznego!
Marianka

1. Data: 2004-04-20 14:34:38

Od: "Zora" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ryba z wody brana jest pod uwagę?

Pozdrawiam Zora

1. Data: 2004-04-20 16:44:18

Od: "Ania" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak oczywiście tylko jak to przygotować :).

Użytkownik "Zora" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> Ryba z wody brana jest pod uwagę?
>
> Pozdrawiam Zora

Re: [WROC] zioła - gdzie?