Migdalki

1. Data: 2001-11-11 17:01:12

Temat: Migdalki
Od: "Dwach" <d...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich

Mam pytanie ktore dreczy mnie od jakiegos czasu... chyba skierowane jest do
laryngologow.

Moje migdalki sa powiekszone - laryngolog okreslil je mianem dwoch ogromnych
kartofli (to jest cytat). Stwierdzil ze trzeba bedzie je wyciac ale... jakos
nie kwapi sie z podjeciem takiej decyzji i bagatelizuje moim zdaniem
sprawe...

Migdalki sa bardzo duze, czasami przeszkadzaja w polykaniu pokarmu, czasami
krwawia.
Bardzo czesto sa jak gdyby zaropiale, maja powciskane w siebie biale grudki
(nie wiem co to jest)...
Bardzo czesto jak kaszlne to w slinie jest zolta zawiesina...

Czy to jest cos powaznego? Prawde mowiac nie chce isc do prywatnego
laryngologa jezeli to nic groznego (szkoda kasy)...

Dziekuje z gory za odpowiedz...

D.

2. Data: 2001-11-11 21:55:55

Temat: Re: Migdalki
Od: "Konrado_W" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dwach" <d...@i...net.pl> wrote in message

> Czy to jest cos powaznego? Prawde mowiac nie chce isc do prywatnego
> laryngologa jezeli to nic groznego (szkoda kasy)...

Radzilbym jednak zdecydowanie pojsc. Moim zdaniem kwalifikuja sie do
usuniecia.

Konrado_W

badania na obecnosc HIV
miejscowy bol pod stopa