Migrena i refundacja lekow

1. Data: 2004-08-22 07:49:18

Temat: Migrena i refundacja lekow
Od: "Lukasz Goralczyk" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Cy w kwestii chronicznej migreny cos sie zmienilo w naszym pieknym kraju i
mozna liczyc na jakakolwiek refundacje (nawet czesciowa) przy zakupie
lekarstw?

Sumamigren (tanczy o polowe od zagranicznych lekow) tylko czesciowo
rozwiazuje problem.

Pozdrawiam
LG

2. Data: 2004-08-22 11:38:18

Temat: Re: Migrena i refundacja lekow
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 22 Aug 2004 09:49:18 +0200, Lukasz Goralczyk wrote:

> Cy w kwestii chronicznej migreny cos sie zmienilo w naszym pieknym kraju i
> mozna liczyc na jakakolwiek refundacje (nawet czesciowa) przy zakupie
> lekarstw?

O ile wiem ostatnio nie zmieniło się nic. Niestety.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

3. Data: 2004-08-22 20:22:12

Od: "Agnieszka Bojarska" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety nasi decydenci widać nie cierpią na migrenę... ich bliscy chyba też
nie. Mnie ostatnio pomaga Maxalt - 80 zł za dwie tabletki. Zaciskam zęby i
płace...
Ostatnio kupiłam imbir w tabletkach - piszą, że przeciwmigrenowy. Trzeba
łykać tabletkę dziennie. Zjem jedno opakowanie (30 szt.) ciekawe czy cos
pomoże.
"Tonący brzydko się chwyta...."

4. Data: 2004-08-23 14:42:58

Od: "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ostatnio kupiłam imbir w tabletkach - piszą, że przeciwmigrenowy. Trzeba
> łykać tabletkę dziennie. Zjem jedno opakowanie (30 szt.) ciekawe czy cos
> pomoże.
> "Tonący brzydko się chwyta...."

Koniecznie daj znac, czy skuteczne. A jak czesto masz ataki migreny?
Ja uzywam Zomig, ale ostatnie dwa ataki byly wyjatkowo oporne na ten lek,
choc wczesniej zawsze mi bardzo pomagal.
Pozdrawiam.
Basiek.

5. Data: 2004-08-23 14:51:42

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 23 Aug 2004 16:42:58 +0200, Basiek wrote:

> Koniecznie daj znac, czy skuteczne. A jak czesto masz ataki migreny?
> Ja uzywam Zomig, ale ostatnie dwa ataki byly wyjatkowo oporne na ten lek,
> choc wczesniej zawsze mi bardzo pomagal.

Opinię najbardziej skutecznego triptanu ma tak czy inaczej sumatriptan
(Imigran, Sumamigren). Maxalt jest o tyle ciekawy i wygodny, ze
występuje w postaci szybko rozpuszczających się w ustach tabletek (ponoć
miętowo - anyżkowych:) ), które znacznie łatwiej połknąć w razie
nudności i których nie trzeba popijać.

A skuteczność może być różna u różnych ludzi - to że pomoże Goździkowej,
nie oznacza, że będzie bardziej skutecnzy u Ciebie...

6. Data: 2004-08-23 15:29:47

Od: "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A skuteczność może być różna u różnych ludzi - to że pomoże Goździkowej,
> nie oznacza, że będzie bardziej skutecnzy u Ciebie...

Mam tego pelna swiadomosc. Jestem po prostu ciekawa tego imbiru. Predzej go
wyprobuje jesli ktos powie, ze jemu pomogl, nizbym nie miala zadnych
informacji na ten temat.
Pozdrawiam.
Basiek.

7. Data: 2004-08-23 18:50:18

Od: "Agnieszka Bojarska" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Imbir zazywam dopiero 1,5 tygodnia. Jak skończę opisze efekty. Migreny mam 1-
2 razy w miesiącu. W czasie okresu i w połowie cyklu. Niestety nie pomogł mi
divascan ani leki przeciwpadaczkowe...
Pozdrawiam
Agnieszka

8. Data: 2004-08-23 21:03:56

Od: Łukasz Pawliński <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Aug 2004 18:50:18 +0000 (UTC), Agnieszka Bojarska napisał(a):

> [...]
> 2 razy w miesiącu. W czasie okresu i w połowie cyklu. Niestety nie pomogł mi

Słyszałem, że z migrenami czasami radzi sobie akupnktura. Myślę, że warto
spróbować.

Osobiście nie mam migren, ale takie są wrażenia znajomych mi osób, które
spróbowały.

Chodzi m.in. o ucisk punktu, który znajduje się na ręce w okolicy dalszej
nasady kości śródręcza kciuka.

Łukasz Pawliński

9. Data: 2004-08-23 21:17:13

Od: "Ekonet" <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Podaj adres prywatny.
Istvan

10. Data: 2004-08-24 05:30:18

Od: "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
1-
> 2 razy w miesiącu. W czasie okresu i w połowie cyklu. Niestety nie pomogł

Ok, bede czekac niecierpliwie. Moze tez wyprobuje. Ja z kolei nie mialam
migreny ponad pol roku, a w lipcu dopadly mnie dwa ataki jeden po drugim.

Pozdrawiam.
Basiek.

OKRES
Miażdżyca
Grupa krwi
zespół Marfana - "taka uroda" , czy problem zdrowotny ?
wybielanie zebow