Migrena u dziecka

1. Data: 2003-02-10 10:22:13

Temat: Migrena u dziecka
Od: "Mycha" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczow !
Pytanie brzmi - jak sie leczy, jak mozna pomoc, gdzie sie zglosic z
dotkliwymi migrenowymi bolami glowy u 11 letniego dziecka. Spotykam sie z
lekkim i nie do konca powaznym podchodzeniem przez lekarzy do tego tematu.
Moja cora, miewa czeste i silne bole migrenowe - charakteryzujace sie bolami
jednej strony glowy w okolicach skroni, bolem oka jednego lub dwoch,
swiatlowstretem, czasem nudnosciami. Ataki te nasilaja sie wraz ze zmianami
pogody. Mieszkamy na Podbeskidziu i w gorach skoki cisnienia sa szczegolnie
odczuwalne. Ja sama dzialam jak zywy barometr i 2 - 5 razy w miesiacu
miewam podobne silne dolegliwosci.
Dodam, iz juz 4 lata temu zostalam skierowana z cora do neurologa i po kilku
podstawowych badaniach nic nie stwierdzono - a bole glowy kazano nam
obserwowac, prowadzic dziennik kiedy występuja i testowac rozne srodki
przeciwbolowe w celu znalezienia najskuteczniejszego.
Mala cierpi, bole glowy nie ustępuja - corka jest zmuszona do opuszczania
pojedynczych dni w szkole a ja juz nie wiem czy warto poruszac ten temat u
lekarza rodzinnego.
Moze ktos z Panstwa ma podobny problem i zechce cos zasugerowac, poradzic.
Za kazda uwage bede bardzo wdzieczna.
Agnieszka
s...@w...pl