Wiązadła kolanowe - dieta

1. Data: 2003-02-10 11:51:31

Temat: Wiązadła kolanowe - dieta
Od: Marcin Szczepaniak <s...@k...sieradz.info> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Niedawno przeszedłem zabieg regeneracji przedniego wiązadła kolanowego.
Z róznych źródeł słyszałem, że dobrym wspomaganiem jest odpowiednia
dieta - bogata we wszelakie galaretki, zimne nóżki itp. Doczytałem
również, że chodzi tu o dostarczenie organizmowi odpowiedniej ilości
kolagenu (nie bezpośrednio, gdyż jest zbyt duży cząsteczkowo, ale
poprzez jego pochodne - hydrolizaty itp). Wiadomo jednak, że zelatyna
powstaje pod wpływem temperaturowego rozkładu kolagenu. Moje pytanie
brzmi następująco: czy zelatyna (w postaci galaretek) jest wystarczającym
składnikiem diety, czy lepiej zaopatrzyć się w preparaty typu "Kolagen
Activ" (jakis hydrolizat jak wynika z reklamy) ?
Chodzi mi o to czy te preparaty nie są zwykłym naciąganiem na kasę.

PRzepraszam jeśli pytania są banalne badź nielogiczne - medycyna nie
jest moją natywną dziedziną:)

Marcin Szczepaniak e-mail: s...@s...info
tel: +48 609 821 691 www: www.szczepan.sieradz.info

2. Data: 2003-02-10 21:11:50

Temat: Re: Wiązadła kolanowe - dieta
Od: "plitkin" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja mam do ciebie tez pytanie: jako ze mam zerwane wiezadlo krzyzowe
przednie i mam zamiar isc na zabieg rekonstrukcji, BAAARDZO goraco prosze o
jak najszersza opowiesc o samym zabiegu (gdzie, co, jak, co czules, co
czujesz teraz i td), o rehabilitacji i ile to wszystko kosztuje....

Juz od roku nie moge sie zdecydowac na zabieg... Nie wiem gdzie robic. Nie
wiem jaka metoda (z rzepki czy z uda). Nie wiem czy mam sie bac zabiegu, czy
nie. NIC NIE WIEM!!!!!! PLIIIIZ daj znac co i jak.....

Migrena u dziecka
Ból łechtaczki
gazyyyyyy :-)
chiropraktyk?? na bolacy kregoslup ?