Mikołajki w przedszkolu

471. Data: 2008-11-18 14:07:44

Temat: Re: Mikołajki w przedszkolu
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:1hi7moga7nixr$.dlg@habeck.pl...

> No... seks... czasem obiad jak sam nie zrobię...
> Ty może mnie nie dobijaj, dobra! Moje życie jest puuuusteeee...

Zjedz sobie czekoladkę. Albo loda.

> Ruzga bendzie!

No jak zasłużyłeś...

Qra, a ja to nawet rózgą nie dostanę.... buuuu....

472. Data: 2008-11-18 14:09:04

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:rqqxcwala6r$.dlg@habeck.pl...

> Mój syn tego nie łączy. Wręcz łączyć nie chce. :)

Ile jest w stanie wchłonąć słodkiego?

Qra, znam przypadki, które dużo potrafią

473. Data: 2008-11-18 14:10:11

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:1jdxmewxj7d2q.dlg@habeck.pl...

> Jak się nauczy kontroli to nie.

Życzę powodzenia! Mnie się nie udało

> Ostatni? A kto by pamiętał!

Chyba że się wróci od nadmiaru

Qra, z samokrytyką

474. Data: 2008-11-18 14:12:39

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> Każdy powinien mieć swój :-)

Śledzie już mam. To kiedy? Żeby mi etanol nie wietrzał za długo...

> Kurde, miało być "CZYM płuczecie śledzika"

Ale przed zjedzeniem czy w trakcie?

Qra,
Strasznie Ci freudowskie wychodzą te przejęzyczenia ;-)

475. Data: 2008-11-18 14:15:51

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szpilka" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

> a 6cio latek to już nie dziecko? ;-)

Dziecko starsze

> tzn?
> najsmaczniejszy łyk ostatni?

Ostatniego się nie pamięta, no chyba, że wróci się przypomnieć :-)

Qra

476. Data: 2008-11-18 14:27:23

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szpilka <s...@t...pl> napisał(a):

> Że bez cukru?
> To np dostanie to http://e-zdrowie.abc24.pl/default.asp?
kat=59274&pro=371104
> a jak i bez cukru i bez czekolady i może jeszcze bez glutemu?
> Mozna coś wybrać: http://www.diabettrade.pl/katalog.php
> albo tu: http://www.bomar.istore.pl/sklep,3888,,,02,,pl-
pln,23658,50002.html

przypomia mi to rozdanie wynikow badanie na kile wsrod studentow, wiekszosc
dostala karteczki a dwojka karteczki zapakowane w zalizane kopertki. Zeby
byly bezpieczne i nikt nie znal wynikow ;)))

jesli paczki maja byc indywidualizowane, to super! a jesli nie- to bedzie
srednio sie takie dziecko czulo, no ale to to zesmy juz przerabialy :))

> Ja od początku pisałam o czekoladzie. No ale skoro zmieniamy dolegliwość
> patrz linki jw.

a ja o slodyczach w paczkach dla dzieci.

> Linki jw.

> Zaproszenie z okazji urodzin do domu.

no ale mowilas o paczkach.

> Poczęstunek z okazji urodzin. Jubilat przynosi słodycze do poczęstowania.

no wlasnie- ja sie spotkalam juz odkad tu przyjechalam, ze poczestunek dla
dzieci byl jasno okreslony. Poniewaz wielu tu rodzicow nie zyczy sobie
slodyczy, mialo byc bez slodyczy. I dalo sie zyc a dzieci - uwaga cud!!!_
byly szczesliwe i zadowolone!!!

> Zły przykład. Jak zapraszam samego jarosza to i jemu podaję jarzynki i
sama
> wcinam jarzynki.
> Jesli robię większe przyjęcie, i wśród gości ma być wegetarianin, to nie
> rezygnuję z dań mięsnych. Będzie i mięso i dania jarzynkowe.

no niby tak. Zly przyklad bo wegusiem sie jest z wyboru.

> Będąc mama dziecka, które ma w grupie np uczuleniowca, daję wybór. Będą i
> cukeirki cekoladow, i może lizaki, i może guma mamba - tak by takie
dziecko
> mogło wybrać sobie coś co może zjeść.

i w prezencie od Mikolaja dzieciak tez bedzie inny?
no tak, ale to tez juz zesmy przerabialy ;)))

> Wiesz, można wyeliminować całkiem paczki :-)

no. Zdarzylo sie. Kiedys paru rodzicow bylo dosc biednych, i skonczyly sie
paczki losowane miedzy uczniami. Nieszzcescia tez z tego powodu nei robilam.

> Tak. Był chłopiec uczulony na czekoaldę. Wiem, bo w sali przy biurku pani
> wisiała karta z imionami dzieci i na co sa uczulone.

jakos mi sie zdawalo, ze pisalas iz nie masz takiego w grupie...ale moze to
nie Ty bylas.
A co sadze o tym (rozdanie zajaczkow), tez wiesz ;)))

> np Świadkowie Jehowy, Muzułmanie.

jehowy to nie wiedzialam, ale ze Muzumlanie?? musialy te moje kolezanki
grzeszyc zatem! :)

i.

477. Data: 2008-11-18 14:29:05

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szpilka <s...@t...pl> napisał(a):

> Jesli byłaby to tradycja szkoły, że od lat w to samo miejsce to starałbym
> się zrobic wszystko by tam pojechać. Jesli w grupie byłoby dziecko
> niepełnosprawne ruchowo, ti najpierw odbyłaby się rozmowa z rodzicami. czy
> chcę by to dziecko pojechało na wycieczkę, czy sa w stanie może tez
> pojechac, pomóc?
> Mozna znaleźć wiele rozwiązań. A miejsc całkowicie niedostępnych dla ludzi
> niepełnosprawnych jesty w Polsce coraz mniej.
> Zreszta na takiej wycieczce wchodzenie na wieżyczkę nie jest jedyną
> atrakcją. Oprócz tego jest masa w których bez problemu takie dziecko może
> [...]

czyli jednak zostawilabys takiego delikwenta pod wieza....

i.

478. Data: 2008-11-18 14:30:54

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> Niestety myję (jak jest możliwość to po każdym posiłku), daję gumy do
> żucia, córka już nitkuje (syn IMO jeszcze nie musi ze względu na zęby
> jak perełki - takie rzadkie a nie takie białe ;) ). Więc ani normalnie
> nie jest, ani spokojnie.

jaka mila nienormalnosc!!! brawo :)

i.

479. Data: 2008-11-18 14:33:07

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na więcej nie licz. Nie jesteś tylu warta@@@2222222

> Może jeszcze kinder niespodziankę, co?

Może być.

*Habeck*
- Schutzbach

480. Data: 2008-11-18 14:35:37

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

=?ISO-8859-2?B?erNvtmxpd2E=?= <n...@u...to.interia.pl> napisał(a):

> Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał
> [...] Lepiej niech dziecko
> |
> a jak rodzic nie kupuje bo "sobie odmawia" ?

to chyba tym bardziej odmowi dziecku....i nie kupi.

> I nie mów że babcie - bo już wątek o tym też był :/

a co babcie? robia na odwrot co chcieliby rodzice w imie milosci??

i.

Gdzie na narty z dziećmi ?
Adres do Swietego Mikolaja- ktos zna?
Jak się nie dać w szkole