Mikołajki w przedszkolu

481. Data: 2008-11-18 14:39:46

Temat: Re: Mikołajki w przedszkolu
Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

=?ISO-8859-2?B?erNvtmxpd2E=?= <n...@u...to.interia.pl> napisał(a):

> i teoretycznie złego ich wpływu na zdrowie i dlatego też piszę że nie tylko
> słodycze mają zły wpływ na zdrowie.

Nobla poprosze tej Pani!!!!!!

i.

482. Data: 2008-11-18 14:44:23

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Habeck Colibretto napisał(a):

> Tak to tylko w erze.

No to nie pozostaje nic innego, jak tylko oznajmić dzieciom, że z
powodu poprawności politycznej rodziców mikołajków nie będzie.

Justyna
GG 6756000

483. Data: 2008-11-18 14:47:31

Od: "Szpilka" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
> wiadomości news:1hi7moga7nixr$.dlg@habeck.pl...

> No jak zasłużyłeś...
>
> Qra, a ja to nawet rózgą nie dostanę.... buuuu....

Taka byłaś grzeczna w tym roku?
;-)

Sylwia

484. Data: 2008-11-18 14:51:20

Od: "Szpilka" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Szpilka" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

> Wy nigdy nie widzieli gołego śledzia?

Ja nie widziałam. Pod pierzynką był ;-)

> Musi być polewany jakimś paskudztwem? :-)

Ale całkiem dobre to apskudztwo. :-)

Sylwia, ordynarne też lubię

485. Data: 2008-11-18 14:54:14

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18.11.2008, o godzinie 14.55.34, na pl.soc.dzieci.starsze,
Agnieszka napisał(a):

> Jak się porzyga odpowiednią ilość razy, w połowie od braku umiaru, w połowie
> od dydaktycznego smrodku rodziców ;-)

Trza myśleć umić. Mój nie umi. :)

No dobra... na poważnie, to wspaniały i mądry facet jest. :)
I przystojny!!!

*Habeck*
- Schutzbach

486. Data: 2008-11-18 14:56:30

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szpilka <s...@t...pl> napisał(a):

> Super rozwiązanie.
> :-/
> I może choinek nie rysować, i nie uczyć się kolęd, i nie opowiadać o
> świętach, i nie wystawiać jasełek...?

znaczy ja sie na to nieco inaczej juz patrze. Po pierwsze sama jestem
niewierna, i wierze tylko w szmal ;)))))
po drugie zyje w kraju gdzie wyznan, kultow, sekt, i strasznie emocjonalnego
ladunku do tychze przekonan jest duzo (moze przez to, ze nie leci to jak w
Polsce na dzien dobry- kazdy Katolik) i wiele ludzi czuje sie niezrecznie,
zle, dziwnie, i co tam jeszcze moga sobie czuc w sytuacji kiedy celebruje
sie Jezusa a zlewa jakiegos tam Swiatowida. I moze wydac sie Tobie dziwne,
ale nic nikomu sie nie dzieje jesli w panstwowej szkole nie ma Jaselek- ale
Jaselka sa w danym kosciele, ze nie ma paschy- jest za to w Synagodze itp
Nie stwarza sie sytuacji zapalnych, niezrecznych, szczegolnie w miejscach
gdzie religia, wyznanie, i tradycja podyktowana religia, moglaby nie
uszczesliwic paru. No to sie te paczki rodzdaje tam gdzie te paczki naleza.
Zeby tam gdzie miejsce na wspolnosc, nie roztrajac sie i nie dzielic na
dzisiec. Wiadomo, jeszcze sie taki nie urodzil coby kazdemu dogodzil, ale
uwierz mi nie ma problemu ze nie ma choinki z szkole, i Jaselek, .......I
nawet ten 1 sie liczy a nie tylko 25. Szczegolnie w szkole.
To samo tyczy sie slodyczy. Znow zyje w kraju gdzie dzieci sa otyle, gdzie
zeby sie dziciom coraz bardziej psuja, i wieeelu rodzicow nie chce slodyczy
na urodziny, imprezy i co tam jeszcze- i reszta nie ma nic przeciwko temu.
Naprawde. Jak chca dac slodycze to daja w domu. Od slodyczy nikt nie umarl.
Ale i od braku zlodyczy tez. Daltego jesli sa jakies waty, to sie czlowiek
bez "walki o slodycze rownej walce o Westerplatte" po prostu dostosowuje,
wiedzac, ze ta reszta dostosuje sie pozniej i do Ciebie a nie zakrzyczy. :)
Taki team work w swiecie gdzie kazdy jest calkiem inny :))

i.

487. Data: 2008-11-18 15:02:19

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szpilka <s...@t...pl> napisał(a):

> U mnie w liceum wychowawczynią klasy równoległej była Świadkowa Jehowy. I
> tej samej klasie była uczennica tego wyznania. Jak to było w zwyczaju z
> okazji Mikołajek dzieciaki robiły losowanie i potem na 6 grudnia
rozdawanie
> prezentów. Nauczycielka uczestniczyła w tej 'imprezie', ta uczennica nie.
> Nie przyszła tego dnia do szkoły.

no wlasnie. A teraz sobie wyobraz, ze pare osob jest takich, i maja tez nie
przyjsc do szkoly ??

naprawde uwazam, ze nie warto kruszyc kopii o cos co mozna zrobic w
domu/kosciele/ i gdzie tam jeszcze, a nie dzielic ludzi w takie swieta na
alergikow, jehowych, i co tam jeszcze. Niech te swietowanie bedzie, latwa
droga-(jaka jest zastapienie cukierka samochodzikiem- w tym watku), dla
_wszystkich_. te pare razy do roku. We wspolnej szkole, czy wpolnym
przedszkolu. I da sie to zrobic. Nie jest to awykonalne, i nieprzyjemne.

i.

488. Data: 2008-11-18 15:20:32

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@g...pl> napisał
| Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
| wiadomości news:5swz3g34j10b$.dlg@habeck.pl...

| I grupy dyskusyjne.

znaczy co ? mam już sobie iść ??

--
Kasia + Weronika (7-latka)
gg 181718

489. Data: 2008-11-18 15:25:49

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał
Qrczak

| Fakt. Tutaj dyskutują dzieci starsze.

a dzieci starszych nie dotyczą problemy z kręgosłupem związane z wczesnym
używaniem chodzika ?
:P

490. Data: 2008-11-18 16:08:35

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Harun al Rashid <a...@o...pl> napisał(a):

> Użytkownik " Iwon(K)a"

> Dzieci nie są głupie, ślepe i rozmawiają o zawartości paczek najpierw z
> kolegami a potem zadają niewygodne pytania. Prędzej czy później otrzymają
> odpowiedź. A teraz nie omijaj problemu boczkiem, tylko się odnieś do niego
> całej pełni, ze szczególnym uwzględnieniem tego dziecka, które uczymy, że
> świat dostosuje się do niego.

czemu mi znowu wmawiasz nieprawde??
dzieci i tak wiedza, ze jasiu jest alergikiem i dlatego nie je kanapki z
nutella ale wcale nie musza sie domyslec, ze nie maja nutelli w paczce przez
to ze jasiu jest chory. dzeci nie sa glupie ale w mikolaja wierza.

> I co, mam go zmuszać?

ja Twojego tekstu nie pisalam.

> Młoda różni się w kwestii marchewki ale o czekoladach mamy podobne zdanie.
> Też ceni sobie prymitywne radości. Zaspokojenie potrzeb reszty dzieci tego
> świata pozostawiam reszcie rodziców, ani myślę uszczęśliwiać kogokolwiek
na
> siłę, nawet Delicją.

mam znow cytowac Twoja wypowiedz na temat slodyczy?? znaczy to byla teoria??
jak tak, to ok. ale uscislij to.
I masz racje, zaspokojenie potrzeb reszty dzieci zostawmy rodzicom ale w
domu.

i.

Gdzie na narty z dziećmi ?
Adres do Swietego Mikolaja- ktos zna?