Re: Mikołajki w przedszkolu

From: " Iwon(K)a" <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Mikołajki w przedszkolu
Date: Tue, 18 Nov 2008 16:08:35 +0000 (UTC)
<gfp8o6$mjj$1@node1.news.atman.pl> <gfpk0p$ag4$1@inews.gazeta.pl>
<gfpgep$omd$1@node1.news.atman.pl> <gfpmog$nkk$1@inews.gazeta.pl>
<gfpiig$ov0$1@node1.news.atman.pl> <gfpt6g$p8n$1@inews.gazeta.pl>
<gfq0v1$roa$1@node1.news.atman.pl> <gfquq0$fgl$1@inews.gazeta.pl>
<gfro12$525$1@node1.news.atman.pl> <gfs0dm$21n$1@inews.gazeta.pl>
<gfru71$63a$1@node1.news.atman.pl> <gfs5la$l7m$1@inews.gazeta.pl>
<4921a574$1@news.home.net.pl> <gfs8vr$5pn$1@inews.gazeta.pl>
<4921aa30$1@news.home.net.pl> <gfsajq$b47$1@inews.gazeta.pl>
<4921b0f2$1@news.home.net.pl> <gfsbn4$f2q$1@inews.gazeta.pl>
<4921b5d6$1@news.home.net.pl> <gftbhu$6vf$1@inews.gazeta.pl>
<4922b7a3$3@news.home.net.pl>

Harun al Rashid <a...@o...pl> napisał(a):

> Użytkownik " Iwon(K)a"

> Dzieci nie są głupie, ślepe i rozmawiają o zawartości paczek najpierw z
> kolegami a potem zadają niewygodne pytania. Prędzej czy później otrzymają
> odpowiedź. A teraz nie omijaj problemu boczkiem, tylko się odnieś do niego
> całej pełni, ze szczególnym uwzględnieniem tego dziecka, które uczymy, że
> świat dostosuje się do niego.

czemu mi znowu wmawiasz nieprawde??
dzieci i tak wiedza, ze jasiu jest alergikiem i dlatego nie je kanapki z
nutella ale wcale nie musza sie domyslec, ze nie maja nutelli w paczce przez
to ze jasiu jest chory. dzeci nie sa glupie ale w mikolaja wierza.

> I co, mam go zmuszać?

ja Twojego tekstu nie pisalam.

> Młoda różni się w kwestii marchewki ale o czekoladach mamy podobne zdanie.
> Też ceni sobie prymitywne radości. Zaspokojenie potrzeb reszty dzieci tego
> świata pozostawiam reszcie rodziców, ani myślę uszczęśliwiać kogokolwiek
na
> siłę, nawet Delicją.

mam znow cytowac Twoja wypowiedz na temat slodyczy?? znaczy to byla teoria??
jak tak, to ok. ale uscislij to.
I masz racje, zaspokojenie potrzeb reszty dzieci zostawmy rodzicom ale w
domu.

i.