Mikołajki w przedszkolu

511. Data: 2008-11-19 06:11:41

Temat: Re: Mikołajki w przedszkolu
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:1aik66zlm5bet.dlg@habeck.pl...

> Nie mam pojęcia, ale jak dostanie czekoladę, to zje całą. Paczkę
> czokapików? No problem... byle bez mleka.

Jedna cała czekolada? Weź no nie rozbrajaj mnie w ten sposób.... :-)))

Qra, moje Starsze potrafi na raz wciągnąć pół mikołajkowej paczki (ja też...
hihi)

512. Data: 2008-11-19 07:08:34

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 19.11.2008, o godzinie 07.10.03, na pl.soc.dzieci.starsze, Qrczak
napisał(a):

> Nooo... przystojny

Ano! :)

> (może dlatego też, że jakoweś podobieństwo z moim Młodym
> widzę).

To niemożliwe!
Oświadczam publicznie, że nie mam z tym nic wspólnego!!!111

> Qra, BTW jakich potrzeba cudów, żeby dał się ostrzyc?

"Daniel - może ogolimy głowę? Tak jak tata...".
Niechętnie, ale jakoś idzie. Najlepszy jest zaraz po tym jak się ogoli i
podejdzie do lustra. Boczy się, obraża, krzywi... i mówi, że brzydko. Po
jakiejś godzinie przyzwyczaja się i mówi, że fajnie jest - szczególnie
lubi myć taką głowę. :)

*Habeck*
- Schutzbach

513. Data: 2008-11-19 07:09:18

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18.11.2008, o godzinie 16.25.49, na pl.soc.dzieci.starsze, złośliwa
napisał(a):

> a dzieci starszych nie dotyczą problemy z kręgosłupem związane z wczesnym
> używaniem chodzika ?
> :P

Ależ dotyczą. Tylko nie starszych, ale starych dzieci. ;)

*Habeck*
- Schutzbach

514. Data: 2008-11-19 07:17:51

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ano! :)

> To niemożliwe!
> Oświadczam publicznie, że nie mam z tym nic wspólnego!!!111

Z tym, że mój przystojny? A pewnie! On ma to po mnie :-)

> "Daniel - może ogolimy głowę? Tak jak tata...".

U mnie to nie działa. Nawet argumenty taty, że fryzjerka niezła. Nawet argumenty
fryzjerki, że maszynką to wręcz pieszczota dla głowy...

> [...]
> podejdzie do lustra. Boczy się, obraża, krzywi... i mówi, że brzydko. Po
> jakiejś godzinie przyzwyczaja się i mówi, że fajnie jest - szczególnie

Szczególnie, że taką ogoloną głowę się rewelacyjnie myje i wyciera, a i włosów
co rano układać nie trzeba... hihi

Qra

515. Data: 2008-11-19 07:36:01

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a napisał(a):

Widac bombonierka wciaz jest prezentem numer jeden, super
> eleganckim, i drogim, ze slodycze w paczce dla dzieci maja wymiar
> "poswiecenia". A dzieci nie maja slodyczy na wyciagniecie reki. Cos
> jak woda na pustyni. Jedni leja bez umiaru, inni kazda krople
> odmierzaja. Musi to byc to. :)

Tak, masz całkowitą rację. I białe niedźwiedzie na ulicach to normalka,
i wozy na drewnianych kołach zaprzężone w wychudłe szkapy. Nie to, co w
AMERYCE...

Justyna
GG 6756000

516. Data: 2008-11-19 08:23:36

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 19.11.2008, o godzinie 08.17.51, na pl.soc.dzieci.starsze, Qrczak
napisał(a):

> Z tym, że mój przystojny? A pewnie! On ma to po mnie :-)

Ja tylko dementuję, że mógłby mieć po mnie. :P :)

> U mnie to nie działa. Nawet argumenty taty, że fryzjerka niezła. Nawet argumenty
> fryzjerki, że maszynką to wręcz pieszczota dla głowy...

Ale ja mu sam golę, a nie jakaś fryzjerka. Przy czym pozwalam mu trochę
tą maszynką pomiźdać po głowie. Taka maszynka do włosów szybko się
zwraca. :)

No. Myje się przy okazji mycia buzi. :)

*Habeck*
- Schutzbach

517. Data: 2008-11-19 09:42:51

Od: "Szpilka" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Szpilka" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

> Dziecko starsze

No to na dobrej grupie jesteśmy ;-P

> Ostatniego się nie pamięta, no chyba, że wróci się przypomnieć :-)

Ja tam piwa do urzygu nie pijam ;-P

Sylwia

518. Data: 2008-11-19 09:44:36

Od: "Szpilka" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
> wiadomości news:1aik66zlm5bet.dlg@habeck.pl...

> Jedna cała czekolada? Weź no nie rozbrajaj mnie w ten sposób.... :-)))

Jedna cała czekolada jak się ma chcicę to pikuś :-)

> Qra, moje Starsze potrafi na raz wciągnąć pół mikołajkowej paczki (ja
> też... hihi)

A potrafi wciągnąć nosem całe pudełko ptasiego mleczka?
;-P

Sylwia

519. Data: 2008-11-19 09:58:04

Od: "Szpilka" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Iwon(K)a" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> a nie napisalam tego jasno??

No napisałaś.
Tylko za nic nie mogę przypasować np cukierków do jedzenia w sensie że nie
moga być one nagrodą.
I pytam dlaczego słodycze nie mogą być nagrodą?

Sylwia

520. Data: 2008-11-19 10:14:30

Od: "Szpilka" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tradycji u Ciebie w domu po prostu nie celebrowali :)

Celebrowali - rózgą straszyli ;-P

> znaczy ja znow jakis wyroek bylam w tamtym ustroju, bo nie dostawalam
> takiego typu plastikowych zegarow.

Zegary były w paczkach świątecznych w szkole. Takie miękkie plastikowe,
wypełnione czekoaldowymi cukierkami.

Ale widocznie ja bliżej granicy mieszkałam ;-)

> Pamietam za to pacynke, ksiazke, lalke- poniewaz dostalam ja od Mikolaja,
> byly one swiete :)

Ja w przedszkolu dostałam auto - i musiałam byc zadowolona :-)

Sylwia, mam fotkę ;-P

Gdzie na narty z dziećmi ?
Adres do Swietego Mikolaja- ktos zna?
Jak się nie dać w szkole