Mikołajki w przedszkolu

501. Data: 2008-11-18 19:28:55

Temat: Re: Mikołajki w przedszkolu
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> napisał w wiadomości
news:gfun9i$jjd$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał
> Qrczak

> a dzieci starszych nie dotyczą problemy z kręgosłupem związane z wczesnym
> używaniem chodzika ?

U aż tak starszych to problemy dotyczą niekoniecznie chodzika.

Qra, raczej od siedzenia

502. Data: 2008-11-18 19:29:09

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18.11.2008, o godzinie 15.09.04, na pl.soc.dzieci.starsze, Qrczak
napisał(a):

> Ile jest w stanie wchłonąć słodkiego?

Nie mam pojęcia, ale jak dostanie czekoladę, to zje całą. Paczkę
czokapików? No problem... byle bez mleka.

*Habeck*
- Schutzbach

503. Data: 2008-11-18 19:31:42

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Qrczak" <q...@g...pl> napisał

> znaczy co ? mam już sobie iść ??

Ale tylko z pomocą chodzika :-)

Qra

504. Data: 2008-11-18 19:35:23

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na więcej nie licz. Nie jesteś tylu warta@@@2222222

Buuu...

> Może być.

Może być. Jeszcze nie jestem uczulona...

Qra

505. Data: 2008-11-18 21:31:00

Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Nov 2008 14:30:12 +0100, Agnieszka napisał(a):

> Jak się porzyga to się naumi umiaru ;-)

Eeeeeeeeeee tam bywają tacy, co ich nawet nie zemdli.
--
waruga

506. Data: 2008-11-18 22:23:40

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18.11.2008, o godzinie 20.27.37, na pl.soc.dzieci.starsze, Qrczak
napisał(a):

> I jaki do taty podobny, coooo nie :-)

Gdyby łysiał to tak. A tak to nie. :)
http://picasaweb.google.pl/habeck.colibretto/RNe?aut
hkey=6SFtyQATXTc# :)
Ale już zajęty jak widać na jednym ze zdjęć. :)

*Habeck*
- Schutzbach

507. Data: 2008-11-19 04:09:41

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szpilka <s...@t...pl> napisał(a):

> Użytkownik " Iwon(K)a" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> Cukierki, lody, czekolada - to tez jedzenie. I mówisz że nie można tego
> potraktowac jako nagrody?

a nie napisalam tego jasno??
i.

508. Data: 2008-11-19 04:24:43

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Baloo <j...@o...eu> napisał(a):

> No ale jakiś wyjątkowo nieudany, bo ni diabła nie mogę zrozumieć do czego
> zmierzasz :)

widze, ze sie meczysz. Zeby ulatwic mekom- przyklad mial na celu
uzmyslowenie Ci, ze jak sie czlowiek chce czepic, to zawsze znajdzie
problem. Tak jak Ty znalazlas w braku slodyczy... tak i z podjazdem, tak i z
miejscem dla inwalidy, tak i z jadlospisem na stolowce, itd/
Poswiecenie to nie zwykla rezygnacja, poswieca sie kiedy bedze tego czegos
brakowac. No jak Twojemu dziecku tak strasznie ma brakowac cukierkow w
paczce, to sie bedzie musialo poswiecic. Nie kazdy jak widac musi miec
slodycze w paczce, (bo moze miec to w domu albo wcale), dogadzajac wszytkim.
A czemu wszystkim- bo czepiasz sie tego jednego, i czepiasz sie na sile w
uwzgledneiniu i jego potrzeb w paczkach, tak jak ktos by sie czepi trzem
krokom wiecej przez podjazd. Musi sie "poswiecic" i zrobic te 3 kroki, albo
po prostu je po prostu bez poswiecania, zadanego, zadnej nawet rezygnacji,
obejsc,.
Ale zaczynam rozumiec, ze dla Was te slodycze to moze byc jakies
wydarzenie, ma jakis specjalny wymiar, dla dzieci tez. Syliwa pisze, ze
niektorzy nie moga sobie pozwolic na slodycze. Moze w tym tkwi problem. Moze
po prostu tutaj slodycze traktuje sie w wymiarze "junk food" a nie w
wymiarze "poswiecenia"- moze wiec ja mam dlatego taki slaby ladunek
emocjonalny do zawartosci paczki, czy prezentu zlozonego ze slodyczy. Widac
bombonierka wciaz jest prezentem numer jeden, super eleganckim, i drogim, ze
slodycze w paczce dla dzieci maja wymiar "poswiecenia". A dzieci nie maja
slodyczy na wyciagniecie reki. Cos jak woda na pustyni. Jedni leja bez
umiaru, inni kazda krople odmierzaja.
Musi to byc to. :)

i.

509. Data: 2008-11-19 05:56:29

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo wypiło za dużo. Gwarantuję Ci, że jak dziecko zje za dużo czekolady to
> też zejdzie.

Zależy, z czym ta czekolada :-)

> Bzdura. Jak ktoś zabrania picia alkoholu bo jest alkoholikiem
> (niewyleczonym) to co? Hipokryta?

Zazdrośnik.

Qra

510. Data: 2008-11-19 06:10:03

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdyby łysiał to tak. A tak to nie. :)
> http://picasaweb.google.pl/habeck.colibretto/RNe?aut
hkey=6SFtyQATXTc# :)

Nooo... przystojny (może dlatego też, że jakoweś podobieństwo z moim Młodym
widzę).

Qra, BTW jakich potrzeba cudów, żeby dał się ostrzyc?

Gdzie na narty z dziećmi ?
Adres do Swietego Mikolaja- ktos zna?
Jak się nie dać w szkole
w Wawie od 2009 zerowki tylko w szkole