Miliony zarobione przez niepełnosprawnych

1. Data: 2004-03-25 10:48:04

Temat: Miliony zarobione przez niepełnosprawnych
Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://info.onet.pl/891569,11,item.html

scorpio

2. Data: 2004-03-25 12:57:21

Temat: Re: Miliony zarobione przez niepełnosprawnych
Od: "mkarwan" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "scorpio" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:c3udju$6c$1@nemesis.news.tpi.pl...
> http://info.onet.pl/891569,11,item.html

- cały artykuł http://serwisy.gazeta.pl/wyborcza/1,34513,1986479.ht
ml

- Herbert-Batliner-Europainstitut in Salzburg
http://www.sbg.ac.at/whbib/docs/eui.htm warto przeczytać
całą stronę.i zwrócić uwagę na to kto jest we władzach ::

- o Herbercie Batlinerze http://www.sbg.ac.at/oir/people/batliner.htm

- jego nazwisko można znaleźć w
http://www.terra.es/personal2/monolith/liech.htm

- wydano o nim książkę
http://buch.geschenke-verkauf.de/shop/buch-320577216
4.html

-. być może chodzi o którąś z tych firm
http://www.icclaw.com/lfe/edit/li9.htm

3. Data: 2004-03-26 10:04:17

Od: "Janusz z Galicji" <d...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z artykułu wynika, że firma zatrudnia 22 osoby...
Nie znacie bezpośrednich adresów do tych osób. Chętnie
zamówię u nich takie kartki... Jeden z artystów występował
kiedyś w tv (której nie pamiętam) i stwierdził, że teraz już
pracuje na swój rachunek, co mnie nieco zdziwiło...
Stąd ten pomysł.

Pozdrawiam Janusz z Galicji

4. Data: 2004-03-26 10:16:16

Od: "Daga" <z...@G...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz z Galicji" <d...@c...pl> napisał w
wiadomości news:c40v88$i51$1@opal.futuro.pl...

>Jeden z artystów występował
> kiedyś w tv (której nie pamiętam) i stwierdził, że teraz już
> pracuje na swój rachunek, co mnie nieco zdziwiło...

Pewnie Stanisław Kmiecik - TVP2 i TV4.
http://kmiecik.virgo.com.pl/nmain.html

Ale czemu miałoby dziwić? Zdolny człowiek, chce się swoim życiem i
swoją rodziną zająć sam, dorosły w końcu jest, więc co w tym dziwnego,
że żyje i pracuje na własny rachunek? ;-)

Scally

5. Data: 2004-03-26 11:19:20

Od: "mkarwan" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Daga" <z...@G...poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:c40vui$eu$1@inews.gazeta.pl...
> Pewnie Stanisław Kmiecik - TVP2 i TV4.
> http://kmiecik.virgo.com.pl/nmain.html

Nie znalazłem na jego stronie adresu, więc może sprzedaje tylko przez
firmę AMUN.
Na stronach tej firmy są informacje o innych artystach i niektórzy z nich
podają adresy
http://www.amun.com.pl/artysci/matula/matula_lucjan.
htm

6. Data: 2004-03-26 11:24:40

Od: "Daga" <z...@G...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mkarwan" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Nie znalazłem na jego stronie adresu, więc może sprzedaje tylko
przez
> firmę AMUN.

Chyba źle szukałeś. Nawet telefon jest podany. Prywatny. I adres
(działający, bo na niego pisałam).
A i sam artysta mówił o sprzedaży i ceny podawał... Zresztą i na
stronie jest cennik.

Naprawdę nie trzeba być bardzo uważnym, żeby dostrzec Cennik i
Kontakt. ;-) I nie pisz "może". Jeśli chcesz wiedzieć "na pewno", po
prostu zadzwoń do artysty i zapytaj. U źródła. ;-)

Scally

7. Data: 2004-03-26 11:32:36

Od: "mkarwan" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Daga" <z...@G...poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:c413tu$96q$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> Kontakt. ;-) I nie pisz "może". Jeśli chcesz wiedzieć "na pewno", po
> prostu zadzwoń do artysty i zapytaj. U źródła. ;-)

na podanej przez Ciebie stronie nie znalazłem, może podpowiesz jak go
znaleźć.
Pozdrawiam
mk

8. Data: 2004-03-26 11:39:18

Od: "Daga" <z...@G...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> na podanej przez Ciebie stronie nie znalazłem, może podpowiesz jak
go
> znaleźć.

O boże... Ty nie tylko strony nie czytałeś, ale mojego posta
najwyraźniej też nie... Cytuję:

"Naprawdę nie trzeba być bardzo uważnym, żeby dostrzec Cennik i
Kontakt".

Szczegółowiej: pod bannerkiem z napisem CENNIK znajdziesz ceny
obrazów, a pod bannerkiem z napisem KONTAKT - adresy i telefon
artysty.

Scally

9. Data: 2004-03-26 11:59:07

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Witam,

>O boże... Ty nie tylko strony nie czytałeś, ale mojego posta
>najwyraźniej też nie... Cytuję:

>"Naprawdę nie trzeba być bardzo uważnym, żeby dostrzec Cennik i
>Kontakt".

- niepotrzebnie sie irytujesz Scaly, poprostu strona jest nie za dobrze
napisana i sie nie czyta czasami.

>Szczegółowiej: pod bannerkiem z napisem CENNIK znajdziesz ceny
>obrazów, a pod bannerkiem z napisem KONTAKT - adresy i telefon
>artysty.

- a nie mozesz po prostu zrobic tak jak, ja?

- oto dane ze strony:
k...@v...com.pl ; k...@p...onet.pl

telefon: 0-18 443-39-58

pozdrawiam
Arek

ps. Mialem okazje Go poznac i jest naprawde dobry w tym co robi. Podobno
jezdzi samochodem jak szalony :-)

10. Data: 2004-03-26 13:03:42

Od: Artur Kołakowski <n...@m...maila> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Daga!

26 marca 2004 o 12:39:18 napisałaś:

> [...]

> Szczegółowiej: pod bannerkiem z napisem CENNIK znajdziesz ceny
> obrazów, a pod bannerkiem z napisem KONTAKT - adresy i telefon

Może lepiej napisać "Klikając na przycisk z napisem CENNIK" bo jak ktoś
zacznie zacznie szukać pod napisem (poniżej napisu) to napewno nie znajdzie :)

Artur Kołakowski
.: >> cisza w głośnikach

Wyrok sadu najwyzszego
Czy może ktoś wie...
łożka rehabilitacyjne i podnosnik sufitowy
Weryfikacja rent - wazny przepis!!!
z unii europejskiej