Milosc w wieku 4 l,30 l i 60 l

1. Data: 2002-09-04 17:56:37

Temat: Milosc w wieku 4 l,30 l i 60 l
Od: "Iwona" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-09-04 17:57:26

Temat: Re: Milosc w wieku 4 l,30 l i 60 l
Od: "Iwona" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy myslicie ze to zawsze sie przezywa jednakowo?Ze mozna sie zakochac
niezalenie od swojeo(lub partnera) wieku?

1. Data: 2002-09-04 18:56:13

Od: "Gilbert" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona" <1...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czy myslicie ze to zawsze sie przezywa jednakowo?

Nigdy tak samo. Kazda milosc jest jedyna w swsoim rodzaju.

> Ze mozna sie zakochac
> niezalenie od swojeo(lub partnera) wieku?

Oczywiscie. IMO milosc nie zna granic.

--
Gilbert
-----------

1. Data: 2002-09-04 19:42:32

Od: "Maryla Stadnik" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy myslicie ze to zawsze sie przezywa jednakowo?Ze mozna sie zakochac
> niezalenie od swojeo(lub partnera) wieku?
>
>Miłość - taka naturalna potrzeba każdego z nas..... Nie sądzę, żeby za
każdym razem ten nazywany przez niektórych "proces chemiczny" przebiagał w
ten sam sposób. W końcu miłość ma też spełniać nasze oczekiwania, które
zmieniają sie zależnie od wieku... Tk ja to widzę - dojrzewają ludzie,
dojrzewaja też uczucia....

P.S. Witam wszystkich w grupie jako nowa i "debiutująca" grupowiczka.
Bądźcie łaskawi - przynajmniej na początku - ok ?? ;-) Pozdrawiam, Marylka

1. Data: 2002-09-04 20:22:58

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy myslicie ze to zawsze sie przezywa jednakowo?Ze mozna sie zakochac
> niezalenie od swojeo(lub partnera) wieku?

Można.
E.:))

1. Data: 2002-09-04 22:19:28

Od: "Becchino" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Czy myslicie ze to zawsze sie przezywa jednakowo?Ze mozna sie zakochac
> niezalenie od swojeo(lub partnera) wieku?

Kochac mozna zawsze, ale z wiekiem stety lub niestety ta milosac jest inna.
Spokojniejsza, ulozona. Poczatkowe wybuchy emocji, uczucie latania nad
ziemia
zastepowane sa uczuciem rownowagi, bezpieczenstwa itd. Czasami mysle, ze
szkoda ze nie mozna
kochac zawsze tak jak wtedy gdy mialo sie 17scie, 18scie lat......a czasami
ciesze sie, ze z czasem
wszystko staje sie dojrzale. Psychika sie zmienia, wiec sposob kochania sie
zmienia. To sa wyniki roznych babskich pogaduszek :)), niestety innych
danych na ten temat nie mam. A tez sie ostatnio nad tym zastanawialam, wiec
gdyby ktos mial inne ciekawe przemyslenia to..... :))

Karolina

1. Data: 2002-09-05 12:58:54

Od: "Brian" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja odpowiem tak.

Otóż po katastrofie okrętu na tratwie znalazło się trzech mężczyzn:
20-latek, 40-latek i 60-latek. Po kilku dniach dryfowania we mgle dopłynęłi
do pewnej wyspy. [...]
Następnego dnia mgła opadła i oczom ich ukazała się inna wyspa jakieś pół
kilometra dalej. Wyspa jak wyspa, palmy, biały piasek, ale na brzegu stało
kilka pięknych skąpo ubranych roześmianych młodych dziewczyn machających
wesoło w ich stronę. Panowie na to:
20-latek: Panowie, płyniemy !!!
40-latek: Spokojnie, niech one przypłyną do nas.
60-latek: Ale właściwie stąd też dobrze widać ...

Ale oczywiście zakochać można się bez względu na wiek.

Pozdrowienia

Brian

1. Data: 2002-09-05 13:09:48

Od: "Joanna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Becchino" napisał >
> [...]
> danych na ten temat nie mam. A tez sie ostatnio nad tym
zastanawialam, wiec
> gdyby ktos mial inne ciekawe przemyslenia to..... :))

Nawet mając czterdziestkę , można zakochać się jak nastolatka.

Jo.

1. Data: 2002-09-05 13:40:52

Od: "Iwona" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A teraz powiem wam czemu sie o to pytam.
Otoz mam znajomych, ktorzy tworza bordzo nietypowy zwiazek. Ona gdy miala
ok 23 lat wyjechala na praktyki do Francji, pracowala wlasnie u Niego, tyle
ze On jest gdziej 2,5 razy od Niej straszy...
Pokochali sie, ale staz Jej sie skonczyl i musiala wrocic do kraju...
Po pewnym czasie- dzwonek do drzwi, Ona otwiera drzwi a tam- On. orzucil
wszystko i do niej przyjechal.
Zamieszkali w Polsce, ale dwa lata temu przeprowadzili sie do Francji i tak
mieszkaja.
Aha, a 4,5 roku temu urodzila im sie coreczka...
:)

1. Data: 2002-09-05 13:55:06

Od: "Iwona" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drugim przykladem jest moja mala znajoma, ma ona lat 4,5 i jest tragicznie
zakochana w swoim koledze z przedszkola.. Do tego stopnia, ze jak on z nia
zarwal w zimie to przez trzy dni nie mogli jej przekonac zeby wrocila do
szkoly....
zycie jest okrutne! :)

Re: Entropia
O. Sacks, rozdz. 4 i 6 z "Mężczyzna...". Kluczowo WAŻNE!
jestem nowa
Mieszkanie dla psychologa
szukam kogos ... ntg, ot, powtorka bo postu nie widac bylo