Miskant nawożenie

1. Data: 2017-06-09 07:33:59

Temat: Miskant nawożenie
Od: Gee <@bezmejla.pl> szukaj wiadomości tego autora

Posadziłem sobie wzdłuż ogrodzenia miskanta olbrzymiego. Ale wyczytałem
że by był on olbrzymi to trzeba go obficie podlewać i nawozić. Czym go
nawozić? I czy faktycznie może on dorosnąć w naszych warunkach do 3 metrów?

2. Data: 2017-06-09 09:24:30

Temat: Re: Miskant nawożenie
Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gee" <@bezmejla.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> by był on olbrzymi to trzeba go obficie podlewać i nawozić. Czym go
> nawozić? I czy faktycznie może on dorosnąć w naszych warunkach do 3

Hejka. U mnie dorastał do 3 metrów bez nawożenia i podlewania ale okazał
się za duży dla naszej 320 m2 działki.
Pozdrawiam deprecjonująco Ja...cki

3. Data: 2017-06-09 10:46:21

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Dirko napisał:

> Hejka. U mnie dorastał do 3 metrów bez nawożenia i podlewania ale
> okazał się za duży dla naszej 320 m2 działki.

Nawet w pozycji pionowej się nie mieścił?

--
Jarek

Co to jest i czemu nie kwitnie;)
Nasiona marchwi i pietruszki na taśmie.
siarkol - co w zamian
mlode drzewka
Winorośl cięcie młodych odrostów wiosennych