Mleko w piersiach?

1. Data: 2004-09-17 06:25:32

Temat: Mleko w piersiach?
Od: "Ann" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kilka dni przed spodziewana miesiaczka moje piersi staly sie wrazliwsze i
mialam wrazenie, ze pecherzyki mleczne jakby sie troche powiekszyly. Kiedy
scisnelam, to z piersi wydobylo sie mleko. Czy mozliwe jest ze po 4 latach
od porodu wciaz tam jest? A moze ono nie znika zupelnie? O czym to moze
swiadczyc? Wczesnej ciazy? Ale czy w tydzien po zaplodnieniu to moze byc
objawem? Gdzies znalazlam, ze to moga byc zaburzenia hormonalne. Mam 30 lat.

Pozdrawiam
Ann

2. Data: 2004-09-17 07:27:39

Temat: Re: Mleko w piersiach?
Od: "gosia" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> swiadczyc? Wczesnej ciazy? Ale czy w tydzien po zaplodnieniu to moze byc
> objawem? Gdzies znalazlam, ze to moga byc zaburzenia hormonalne. Mam 30

Mleko wyciekajace z piersi moze być spowodowane hiperprolaktynemia!!
(nadmiar prolaktyny we krwi)
Udaj sie do lekarza.
pozdrawiam gosia

3. Data: 2004-09-17 07:32:20

Od: nonnocere <madziach1@_bezspamu_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

gosia wrote:

> Mleko wyciekajace z piersi moze być spowodowane hiperprolaktynemia!!
> (nadmiar prolaktyny we krwi)
> Udaj sie do lekarza.

Zdarza się też przy stosowaniu niektórych leków wpływających na stężenie
prolaktyny (np. Metoclopramidu).
--
Pozdrawiam, Magdalena S. (dzidzia ~IX,X 2004)

4. Data: 2004-09-17 08:50:46

Od: "Ann" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nonnocere" <madziach1@_bezspamu_gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Zdarza się też przy stosowaniu niektórych leków wpływających na stężenie
> prolaktyny (np. Metoclopramidu).

Lekow zadnych nie biore..
Wiec to nie moze byc objawem ciazy? Wprawdzie nie mam jeszcze powodow do
paniki bo to 30 dzien, ale przyznam ze chodzi mi to po glowie.. Pierwszy raz
cos takiego widze u siebie.

Pozdrawiam
Ann

5. Data: 2004-09-17 08:58:04

Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Ann wrote:

> Wiec to nie moze byc objawem ciazy?

Moze byc... Choc to troche wczesnie. Kup w aptece test ciazowy i sie
upewnij.

--
sveana

6. Data: 2004-09-17 14:29:06

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"gosia" <g...@i...pl> wrote in message

> Mleko wyciekajace z piersi moze być spowodowane hiperprolaktynemia!!
> (nadmiar prolaktyny we krwi)
> Udaj sie do lekarza.

Dodam żebyś od lekarza I kontaktu (internista bądź ginekolog)wzięła
skierowanie do endokrynologa. Uważaj żebyś nie poszła do tarczycowego
(poradnia chorób tarczycy). Może być to również ginekolog-endokrynolog. :)
Czy to ciąża nie wiem :).
pozdrawiam
barbarella

7. Data: 2004-09-17 18:56:10

Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> objawem? Gdzies znalazlam, ze to moga byc zaburzenia hormonalne. Mam 30 lat.

jezeli miesiączka wystąpiła to mało prawdopodobne zebys była w ciązy , poza
tym chyb atroche za szybko na takie objawy

moze to być objawem podwyższonej prolaktyny, czasem przy hormonalnej
antykoncepcji tez takie coś się zdarza badź te zprzy jakis zapaleniu brodwaki
sutkowej też moze byc taki objaw ( ja tak mam co jakis czas jak nie biore
leków na wyrównanie prolaktyny badź biore pigułki antykoncepcyjne )

doradzam wizytę u ginekologa-endokrynologa

pozdarawiam

Aska

8. Data: 2004-09-20 05:57:11

Od: "Ann" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aska" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> leków na wyrównanie prolaktyny badź biore pigułki antykoncepcyjne )
>
> doradzam wizytę u ginekologa-endokrynologa

Ciaza to nie jest, chociaz miesiaczki jeszcze nie ma. Nigdy nie bralam
tabletek hormonalnych, a jesli chodzi o zapalenie, to mogloby byc w jednej,
ale w dwoch? Czytalam, ze to moze byc spowodowane gruczolakami, zla praca
tarczycy a nawet nowotworami... Wlasnie podwyzszony poziom prolaktyny
powoduje zatrzymanie miesiaczki.
A wizyta u zwyklego ginekologa nic nie da?

Pozdrawiam
Ann

9. Data: 2004-09-20 10:32:00

Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> powoduje zatrzymanie miesiaczki.
> A wizyta u zwyklego ginekologa nic nie da?

moze byc zapalenie w dwóch piersiach .moze byc związane gruczolakiem
przysadki mozgowej

Podwyższony poziom prolaktyny powoduje zachamowanie owulacji nie
miesiączki :))

moze byc i wizyta u zwyklego ginekologa - zleci badania hormonalne itd wiadomo
tylko ze jesli idzie o szukanie przyczyny tego stanu rzeczy to najlepszy jest
ginekolog - endykrynolog Aha i licz sie ztym ze nikt ci rezonansu
magnetycznego robic nie bedzie coby szukac gruczolaka ( drogie badanie i
wszedzie oszczedzaja na nim jak tylko sie da )

pozdrawiam

Aska

10. Data: 2004-09-20 12:33:27

Od: "Ann" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> moze byc zapalenie w dwóch piersiach .moze byc związane gruczolakiem
> przysadki mozgowej
>
> Podwyższony poziom prolaktyny powoduje zachamowanie owulacji nie
> miesiączki :))

Hmm.. Ale owulacja byla.. Tak przynajmniej wygladalo po objawach..

> Aha i licz sie ztym ze nikt ci rezonansu
> magnetycznego robic nie bedzie coby szukac gruczolaka ( drogie badanie i
> wszedzie oszczedzaja na nim jak tylko sie da )

I tak nie dalabym sobie zrobic operacji. Bo co mi po tym? Jesli to prowadzi
do bezplodnosci to nie musze tego leczyc bo dzieci mam tyle ile trzeba :-) A
jak mam miec pozniej jakies komplikacje to wole sobie darowac..
Miesiaczka juz jest. Wiec to na pewno nie ciaza. A do lekarza sie wybiore.
Dzieki.

Pozdrawiam
Ann

Specjalista dla facetow...
Gdzie w Lublinie.....
Krew AB Rh + jaką można podać takiemu pacjentowi?
dziwne objawy abstynencji nikotynowej
Depresja