Za duzo leukocytow!

1. Data: 2004-09-17 07:37:53

Temat: Za duzo leukocytow!
Od: "Krzysztof" <K...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Podczas badania krwi stale wyskakuje mi za mala ilosc leukocytow.Lekarz
jakos nie potrafi mi tego wytlumaczyc(zagrozenie,co robic aby to
zmienic,przyczyny).Prosze osoby ktore zetknely sie z tym problemem o porade.

Pozdrawiam wszystkich

2. Data: 2004-09-17 08:04:48

Temat: Re: Za duzo leukocytow!
Od: nonnocere <madziach1@_bezspamu_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof wrote:

> [...]
> jakos nie potrafi mi tego wytlumaczyc(zagrozenie,co robic aby to
> zmienic,przyczyny).Prosze osoby ktore zetknely sie z tym problemem o porade.

Krzysztofie w tytule postu piszesz "za dużo", a w treści jest informacja
"za mała ilość". Jeśli ktokolwiek mógłby odpowiedzieć na Twoje pytanie,
podaj konkretne wyniki z normami.
--
Pozdrawiam, Magdalena S. (dzidzia ~IX,X 2004)

3. Data: 2004-09-17 08:34:46

Od: "Krzysztof" <K...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Przeprszam,faktycznie jest za mlo,wartosc o ile sie nie myle to3.8 przy
minimum 4

Mleko w piersiach?
Specjalista dla facetow...
Gdzie w Lublinie.....
Krew AB Rh + jaką można podać takiemu pacjentowi?
dziwne objawy abstynencji nikotynowej