Zapalenie bez świnki?

1. Data: 2004-09-17 08:58:01

Temat: Zapalenie bez świnki?
Od: "Piotr" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

znajoma skarżyła się od dwóch dni na złe samopoczucie. Wczoraj czuła się bardzo
źle, miała napuchniętą szyję. Poszła do laryngologa. Jak powiedziała, ma
zapalenie ślinianek. Ale mimo tego przyszła do pracy. Szukałem informacji o
takich objawach i z tego co znalazłem wynika, że tak wygląda świnka. Opisywana
zresztą jako "zapalenie ślinianek". Zaraźliwa i mało przyjemna choroba. Nie
chorowałem jeszcze na to i mam pytanie: czy może być tak, że jest to zapalenie
ślinianek, a nie jest świnka? Czy jest to zaraźliwe? Bo nie wiem, czy mogę tam
iść...

Pozdrawiam
Piotr