Mnie.....

1. Data: 2002-03-05 20:52:08

Temat: Mnie.....
Od: "Sonda" <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mnie.......nie ma....
po takich dlugich miesiacach, po tak strasznej rozlace, jakie oczy masz
mokre, jakie usta gorace....

jestem ciekawa kiedy mnie kominek opieprzy znowu.....:)

Karolina

1. Data: 2002-03-06 12:05:10

Temat: Re: Mnie.....
Od: "Mateo" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sonda" <s...@a...com.pl> napisał w wiadomości
> Mnie.......nie ma....
> po takich dlugich miesiacach, po tak strasznej rozlace, jakie oczy masz
> mokre, jakie usta gorace....

Ja?
Czy On?

Łzy wyryły koryta w moich policzkach, a usta dawno poszły z dymem!
I co teraz?

--
Mateo
... porwały mi się wszystkie nitki,

Gadulec: 1376762

1. Data: 2002-03-07 16:35:22

Od: "ManGa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Łzy wyryły koryta w moich policzkach, a usta dawno poszły z dymem!
> I co teraz?

i nic :o), tylko łzy rozlane po kątach......... :o))

pozdry
Melka
--
Suma inteligencji na planecie jest stała,
liczba ludności rośnie :o)

1. Data: 2002-03-08 10:07:57

Od: "Mateo" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ManGa" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> i nic :o), tylko łzy rozlane po kątach......... :o))

Przeciekają na niższe poziomy... świadomości.
Czyli to wszystko bez sensu?

1. Data: 2002-03-08 21:11:52

Od: "Sonda" <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mateo <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a6a2pm$o2t$...@n...tpi.pl...

> Użytkownik "ManGa" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Przeciekają na niższe poziomy... świadomości.
> Czyli to wszystko bez sensu?
>

> Mam rece w kieszeniach a kieszenie jak oceaaaan....powoli chodze i
rozgladam sie.....

Karolina

1. Data: 2002-03-08 21:13:21

Od: "ManGa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przeciekają na niższe poziomy... świadomości.
> Czyli to wszystko bez sensu?

wszystko ma sens jednocześnie go nie posiadając:o)))))

pozdry
Melandra
--
uśmiechnij się :o)
jutro będzie gorzej...

1. Data: 2002-03-09 08:54:54

Od: "Mateo" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> rozgladam sie.....
>
> Karolina

Odpowiadam już niejako z obowiązku, jako Rozwijacz Wątkowy...

Chciałbym zwrócić uwagę na 'olewatorski' charakter wypowiedzi Mojej
Rozmówczyni.
Bohaterka trzyma ręcę w kieszeniach, okazując innym jej ignorancję,
zapewne ironicznie spoglądając na otoczenie.
Dodatkowo podkreśla, że jej uczucie lekceważenia i cynizmu
osiąga rozmiary oceaaaaaniczne, czyli w pojęciu potocznym
nieskończoooone!
Aby pokazać, że jej rozważania są przemyślane i ostateczne
nie spieszy się by je argumentować, wręcz majestatycznie, powoli
porusza się pośród zmarniałych jednostek, co rusz rozglądając się
w poszukiwaniu choćby cienia niezgody z jej tezą, gotowa posłać
przeciwnika do piekła...

1. Data: 2002-03-09 20:24:15

Od: "Sonda" <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mateo <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a6cisq$3g$...@n...tpi.pl...

> [...]
>

> --
> Mateo

> dzieki Tobie pojawil sie na mojej twarzy usmiech od ucha do ucha,
dziekuje

Karolina

p.s. milego sobotnie wieczoru

ciastko
próba
psycholog lub psychoterapeuta z woj opolskiego
obuchowski
Nigeryjka skazana na smierc przez ukamieniowanie - pomozmy jej